رژیم غذایی طرح برای جلوگیری از پاس نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به دیابت نیز یک شیوه زندگی سالمرژیم غذایی طرح برای جلوگیری از پاس نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی از عوارض دیابت است. هنگامی که بیماران برخی از علائم، معمولا تجربه کرده اند renal.Con شکست کاهش عملکرد کلیوی، بیماران عوارض بیشتر و جدی تر رنج می برند که گاهی اوقات زندگی pacientes.Así به مخاطره می اندازد بیماران مبتلا به دیابت باید توجه بیشتری به جلوگیری از وقوع رژیم غذایی نفروپاتی diabética.La بازی می کند نقش مهمی در کنترل قند خون علت اصلی نفروپاتی دیابتی است پرداخت. این یک برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به دیابت است.

پیشگیری بهتر از درمان دیر است، به طوری که بیماران مبتلا به دیابت باید برنامه رژیم غذایی سخت برای مدت زمان طولانی برای رسیدن به سطح قند خون و دور از این عوارض را حفظ کند.

قند خون کنترل نیاز به تلاش عمده concertados.Lo رژیم غذایی علمی است، غذا خوردن کمتر، محدود کردن مصرف خود را از غذاهای غنی از پروتئین و کاهش مصرف نمک باید غذاهای renal.Los بار مانند گوشت بدون چربی را افزایش می دهد، ماهی، و غیره también.Además محدود شود، بیماران باید باید توجه بیشتری به مصرف مایعات پرداخت، اجتناب از عفونت ادراری و کاهش نرخ توسط nephropyelitis حمله، و مایعات مناسب ترین را باید آب جوش شود.

به جز قند خون کنترل، بیماران همچنین باید فشار خون و چربی خون در سطح نرمال در همان زمان حفظ، به طوری که غذاهای با چربی بالا، کلسترول بالا و سری باید محدود شود .

بیماران مبتلا به دیابت نیز یک شیوه زندگی سالم، نه سیگار کشیدن، نه نوشیدن، ورزش و حفظ خلق و خوی مثبت به مبارزه با این بیماری، همه آنها گردش مزایای خون در تمام órganos.Creemos هستند که بیماران می توانند یک زندگی طولانی و سالم با درمان موثر و شیوه زندگی سالم زندگی می کنند.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی برای پیشگیری از نفروپاتی دیابتی رخ می دهد و یا پیشنهادات درمان درخواست، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل کام، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-diabetica-dieta/502.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: