از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارداز چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه

از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین در داروهای بیماری renalQué می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش غلظت بالایی از کراتینین در بیماری های کلیوی؟ در واقع، سریعترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا دیالیز است اما برای افرادی که سطح کراتینین بیش از حد بالا نیست، بدون نیاز به مواد مخدر tomarlo.Los مانند cilostazol را می توان به پایین به جز که داروهای چینی مانند اسطوخودوس مریم گلی miltiorrhiza.Typha استفاده می شود، و آماده سازی همچنین می توانید سرما خوردگی palmatum استفاده به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن روشن کراتینین برای کاهش مفید است، پس از آن کراتینین conocerlo.La لازم یک ماده تولید شده از تجزیه کراتین است، یک پروتئین عضلات در کراتینین cuerpo.La تولید شده در بدن ترشح می شود از طریق ترین riñones.Mientras کراتینین فیلتر در کلیه ها، بخش کوچکی از آن را ممکن است در خارج از بدن از طریق بار orina.A بروید، مقدار کراتینین در خون می تواند grande.Esto معمولا اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. خرابی باعث تصفیه ناکافی.

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

برای این سوال، پاسخ این است sí.Una رژیم غذایی مناسب در برخی از grado.Así مفید به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا است، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به condición.Usted خود می تواند تغذیه خود مشورت کنید و یا دکتر ما آنلاین، هر دو آنها را می تواند کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، ما از شما دعوت به با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل sjzhospitalrenal @ hotmail.com، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به....

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/501.html





:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: