6 نکته برای تغذیه کلیه های آسیب دیده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

6 نکته برای تغذیه کلیه های آسیب دیده

ما برخی از کارهای عملی که بیشتر مفید به پرورش روز medicamentos.Hoy هستند حال حاضر، ما در اینجا برای صحبت برای اولین بار از حدود شش راهنمایی برای کمک به تغذیه کلیه deteriorados.A اگرچه هیچ نظریه مفصل کمک بزرگی هستند .

1.Ir به خواب قبل از 23:00 و یا حتی در ساعت 9 شب

خواب چیزی که مهم است در زندگی ما است. از آن آسان است برای جغدها شب زنان و مردان برای رسیدن به آسیب کلیوی hepático.Basta و نگاه خود را در آینه، بنابراین شما می توانید رنگ آهک زمین در rostro.Si آن پیدا برنامه خواب خود را تغییر نمی ، فقط صبر کنید برای مردن.

2.Preste توجه به برنامه رژیم غذایی خود را

آیا غذاهای خوردن بیش از حد سرد، به خصوص در verano.Esto است به دلیل عرق کردن یک راه مهم برای کمک به کلیه ها برای دفع محصولات بیشتر زباله و مواد سمی، غذاهای کامل sudoración.Para سرد می تواند بیماران مبتلا به بیماری جلوگیری شده است کلیه، همچنین باید مصرف خود را از پروتئین و سدیم را محدود کند.

3. نگاهی به حمام پا قبل از خواب

همانطور که می رود، "پوست اطراف آب در صبح، اما آب های اطراف پوست در شب، به طوری که مردم می توانند به 100 سال زندگی می کنند است." این تنها به ما می گوید اهمیت حمام پا برای سلامتی ما.

وعده غذایی سبک 4.Coma در صبح

به یاد داشته باشید به نوشیدن یک لیوان آب و اجتناب از خوردن غذاهای چرب، هنگامی که شما از خواب بیدار در mañana.Esto خوب برای سلامت کلی خود را به عنوان شرط کلیه است.

انرژی 5.Keep

کار زیاد و یا ورزش شدید یکی از عوامل است که می تواند سبب بروز یا بدتر بیماری کلیه، هماچوری، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، و غیره است، پس از آن سالم برای حفظ انرژی است.

6.Han صرف راه رفتن هر روز

پس از سرمایه گذاری پیاده روی به مدت 20 دقیقه هر روز، بنابراین شما می تواند تفاوت بزرگی در سلامت خود را پیدا کنید.

بسیاری دیگر از درمان های طبیعی نیز می تواند به بهبود وضعیت و افزایش میزان فیلتراسیون کلیه glomerular.Para دانستن بیشتر در مورد آنها، ترک ایمیل خود را در فرم زیر کمک کند. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/498.html





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: