تورم در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل تورم در بیماری کلیه ها چه هستندتورم در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان

تورم در نارسایی کلیه چه دلایل و نحوه درمان آن؟ تورم در نارسایی کلیه چه علل هستند و چگونه آن را درمان؟ تورم زمانی اتفاق می افتد عروق خونی کوچک در مایع نشت بدن و سپرده مایع در بافت اطراف آن. در درمانگاه، تورم، ادم نیز نامیده می شود، یک علامت معمولی از بیماری کلیه است.

علل تورم در بیماری کلیه ها چه هستند؟

کلیه های سالم می تواند مایع بیش از حد از بدن حذف و حفظ تعادل الکترولیتی. هنگامی که بیماری کلیوی، دو شرط می تواند به تورم به طور مستقیم منجر شود.

1. کاهش نرخ گلومرولی اما بازجذب توبولی کلیوی است که هنوز هم خوب است. این می تواند احتباس مایعات و سدیم شود. در این وضعیت، نفوذپذیری مویرگ ها خون در سراسر بدن افزایش و معمولا در گلومرولونفریت دیده می شود.

2. کاهش فشار اسمزی پلاسما علت دیگر تورم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. هنگامی که مقدار زیادی از پروتئین نشت از کلیه به ادرار، غلظت پروتئین پلاسما کم تبدیل خواهد شد. سپس، تورم به راحتی همراه با رخ می دهد.

چگونه برای درمان تورم در نارسایی کلیه؟

از آنجا که تورم را می توان با علل مختلف ایجاد می شود، درمان موثر باید از برخورد با علت مستقیم شروع، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherpy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند. با بهبود عملکرد کلیه و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، این درمان می تواند درمان تورم و سایر علایم ناشی از نارسایی کلیه.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherpy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/640.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان, ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: