بیماری مزمن کلیوی با 68٪ عملکرد کلیه می توانم آن را با طب چینی معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم 68٪ عملکرد کلیه می شود توسط طب چینی معکوسبیماری مزمن کلیوی با 68٪ عملکرد کلیه می توانم آن را با طب چینی معکوس

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من 68٪ است اما من هیچ علامت. سوال من این است که اگر آن را درمان نشود چه خواهد شد به کلیه اتفاق می افتد؟ و می توانم آن را معکوس با طب چینی؟

عملکرد کلیه 68٪ به معنی چیزی است که برای بیمار بیماری کلیوی؟

عملکرد کلیه 68٪ به معنای چپ 68٪ عملکرد کلیه می تواند کار مانند قبل وجود دارد، و کلیه آنها خفیف آسیب دیده شده است. مردم در حال حاضر در بیماری مرحله 2 کلیه، با کمک به موقع و به درستی درمان بیماری های کلیوی می تواند معکوس، به طوری که آنها می توانند به زندگی عادی دوباره.

آیا می توانم 68٪ عملکرد کلیه می شود توسط طب چینی معکوس؟

همانطور که در بالا برای افراد مبتلا به 68٪ عملکرد کلیه ذکر کلیه خود را خفیف آسیب دیده هستند، بنابراین اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده اند.

داروها چینی اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی اما نه همه آنها برای درمان بیماری کلیه مفید است. علاوه بر این، اگر آنها می توانند داروهای درستی استفاده نمی کند، کلیه خود را شاید آسیب بیشتر دریافت کنید.

اگر می خواهید به طب چینی، شما بهتر است در پیشبرد مشورت کارشناسان. در اینجا من توصیه درمانی منحصر به فرد است که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک این درمان، افراد با 68٪ عملکرد کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت، حداقل می تواند مانند یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/637.html





:: برچسب‌ها: CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: