چگونه می توان بیماری های کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیویچگونه می توان بیماری های کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم که این theraopy یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، پس از آن به عنوان یک نوع از طب چینی چگونه می توانید آن را کمک به درمان بیماری کلیه؟

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

تابع 1.Prevent کلیه از وخامت

داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز برجسته. پس از داروها موثر به ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می تواند به توقف آزاد از عوامل التهابی و روشن کردن مواد مضر به کلیه ها. به این ترتیب، می تواند عملکرد کلیه به وخامت فورا و به طور موثر توقف.

2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیوی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال و تقویت بازسازی ساختار کلیه است.مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی مسدود، گشاد عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های عملکردی کلیوی. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد ترویج بنابراین به عنوان برای فعال تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول.

3.Improve اختلالات متابولیک و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر اختلال سلول های عملکردی کلیوی.

داروهای موثر می تواند رگ های خونی در تمام سطوح گشاد و افزایش خون و اکسیژن عرضه به کلیه ها. به این ترتیب، می توان آن را یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه اختلال ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت ریشه ای فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس هستند، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد رو به وخامت.

داروهای 4.Chinese می تواند مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه

داروهای چینی غنی در عناصر، اسید آلی، اسید آمینه ضروری و ویتامین ها می باشد. آنها می توانند عناصر ضروری برای بازگرداندن کلیه ارائه و همچنین تحریک بدن به synthetize عناصر و مواد لازم.

عملکرد سیستم ایمنی 5.Regulate

داروهای چینی می تواند عملکرد فاگوسیتوز سلولهای ایمنی را افزایش و حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها. به این ترتیب، آنها می توانند پاسخ التهابی سیستم ایمنی را مهار و افزایش ایمنی به طور موثر و قابل ملاحظه.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با docotor آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/635.html





:: برچسب‌ها: CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: