بیماری کلیه پلی کیستیک با عادی کلیه اندازه این امکان را به این Rreverse است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal


بیماری کلیه پلی کیستیک با عادی کلیه اندازه این امکان را به این Rreverse است

دکتر عزیز،

با سلام. همسر من 39 ساله و در دیالیز در حال حاضر است. سطح کراتینین محدوده 600-700 قبل و 300-400 پس از جلسه دیالیز. کلیه او از اندازه طبیعی است، اما

http://www.sjzkidneyhospital.com/uploads/allimg/150102/5-1501021JGB15.jpg

 

پلی کیستیک هستند. 24 ساعت حجم ادرار محدوده 1-1.5 لیتر. هیچ ناراحتی تنفس، تورم، هیچ پلورال پریکارد یا ریوی وجود دارد. او دارای یک gardiomegaly کم و یا هیپرتروفی قلبی. بنابراین برای وضعیت او، ممکن است آن را معکوس؟

مرحله واکنش التهابی، مرحله تشکیل فیبروز، و زخم تشکیل stage.The سه مرحله است که اغلب در همان زمان وجود داشته باشد: در واقع روند بیماری کلیوی فقط روند کلیه توسعه fibrosis.The از بیماری کلیوی به 3 مرحله تقسیم شده است.

با توجه به از ایمیل خود، او کاهش در عملکرد کلیه از همه نوع از عملکرد، مانند سموم بالا در بدن (کراتینین سرم بسیار بالا)، کم خونی کلیوی (heamoglobin کم)، تابع کم کلیوی و غیره چه تر است، او در است دیالیز برای مدت طولانی. همچنین دارای شماره قلب. بنابراین او واضح است که در شکل گیری فیبروز پیشرفته، یعنی دوره گذار از فیبروز به جای زخم.

با این حال، او هنوز هم در برخی از مزیت:

1. اگر چه درجه فیبروز او سنگین تر است در حال حاضر، اما بخشی از کلیه او هیچ فیبروز (او هنوز نه ادرار بد برخی از سمت راست 1-1.5 لیتر volumeeans؟ این بدان معنی است خون هنوز جریان کلیه innner و او هنوز عملکرد کلیه باقی مانده) ، و روش درمان اصلی ما باید در مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی تمرکز، حتی اگر نفرون فیبروز او اتفاق می افتد در حال حاضر، اما عملکرد آنها می باشد از دست دادن کامل، تا زمانی که ما فرصت درمان به دست گرفتن، جلوگیری از توسعه فیبروز و repaire است نفرون کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می تواند اصلاح شود بسیاری، وضعیت او هنوز هم می تواند معکوس شود.

اندازه 2.The از کلیه او طبیعی است، درست است؟ این خوب است. این بدان معنی است کیست کلیه خود را بیش از حد بزرگ نیست.

3.She نیز دارد کسانی که علائم جدی من ذکر شده؟ اگر چنین است، او به هیچ ارگان multriple damage.It خوب برای کلی دوره نقاهت است.

4.What تر است، او تنها 39 سال سن، خیلی جوان است. او می تواند با درمان موثر بهبود سریع تر.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/634.html





:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: