چه عوامل باعث عود سندرم نفروتیک سرب
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علاج فقر الدم في مرض الكلى المزمن،

چه عوامل باعث عود سندرم نفروتیک سرب

چه عواملی می تواند به عود سندرم Neprotic منجر شود؟ سندرم نفروتیک اشاره به گروهی از سندرم عمدتا با پروتئینوری عظیم (بیش از 3.5G / D)، ادم، چربی خون و hypoproteinemia برجسته. در این متن، ما عوامل که منجر به عود سندرم نفروتیک معرفی.

1. ارثی

بر اساس آخرین تحقیقات بالینی، این پدیده به آنتی ژنی سلول های سفید خون مرتبط، و این طبیعت است که توسط ارثی تعیین می شود. بنابراین، بیماران باید از درد عود رنج می برند.

2. عفونت

عفونت، به خصوص عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، علت دیگری از عود است. اگر کسی را جلب آنفولانزا، پروتئینوری ممکن است نشان دهد مثبت و یا می تواند وجود تورم. گاهی اوقات، حتی اگر آنفولانزا درمان است، پروتئین در ادرار خواهد به راحتی نمی ناپدید می شوند.

استفاده 3. طولانی مدت از پردنیزون

اگر پردنیزون است برای مدت طولانی استفاده می شود، آتروفی کورتکس آدرنال ممکن است نسبت رخ می دهد. هنگامی که مصرف دارو را متوقف است، تعادل هورمون های طبیعی نابود خواهد شد. در این وضعیت، عود سندرم نفروتیک بیشتر احتمال دارد که به نظر می رسد. بنابراین، بیماران بهتر اجتناب از داروهای نفروتوکسیک بود.

4. استفاده نادرست از مواد مخدر

هنگامی که علائم مانند تورم و یا پروتئین در ادرار است که به خوبی کنترل شده، افراد مبتلا به ممکن است دوره درمان را بدون اجازه پزشکان را کوتاه کند. بدین ترتیب، افراد مبتلا به و بیماران باید توصیه های پزشکان را دنبال و قرص در زمان.

به جز داروهای غربی، روش تصفیه خون و برخی از گیاهان چینی نیز درگیر هستند. پس از یک دوره درمان، سیستم ایمنی غیر طبیعی را می توان اصلاح و عملکرد کلیه دوباره بازسازی شد. چه چیزی بیشتر، شرایط نمی خواهد عود، برای اطلاعات بیشتر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/nephrotic-syndrome-basics/632.html





:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: