توجه داشته باشید که درمان بیماران مسن با کار بیماری مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

توجه داشته باشید که درمان بیماران مسن با کار بیماری مزمن کلیوی

درمان سالمندان از بیماری مزمن کلیه یک چیز بسیار دردناک است، پیر و جوان، و احتمال مبتلا به بیماری های کلیوی هستند. با این حال، به دلیل سالمندان و ضعیف، فقیر و مقاومت، و اگر شما از بیماری کلیوی، و درجه بالایی از جوانان در معرض خطر رنج می برند. حتی اگر درد و رنج افراد مسن از بیماری کلیوی شایع تر با بیماران و خانواده های آنان، مراقبت خوب کلیه است.
رژیم غذایی و تغذیه برای اولین بار.

توجه داشته باشید به دنبال رژیم غذایی زیادی است، و باید سعی کنید به کنترل میزان سدیم از چربی های حیوانی؛ مصرف ویتامین ها، غذاهای غنی از پروتئین، اما به خوردن سویا و پروتئین های گیاهی دیگران است. سالمندان مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید کنترل مصرف غذا و کل کالری، و باید یک رژیم غذایی نور، و مواد غذایی غیر تحریک کننده، سیگار کشیدن، و الکل باشد.
گرما.

بیماران باید با توجه به خرید لباس و حمام کردن مکرر آب سرد بسیار داغ است و می تواند پوست اندام های حسی تحریک، باعث به هم بزنید، که فشار خون را تحت تاثیر قرار. درباره 40 ℃ با یک حمام آب گرم، شستشو، شستشو بهترین انتخاب است.
اجتناب از خستگی، خواب تضمین شده است.

سالمندان باید سعی کنید برای جلوگیری از خستگی بیش از حد، ممکن است مناسب برای شرکت در هر کسب و کار، ورزش مناسب، مانند راه رفتن، تای چی، و غیره، و نه بلند مدت تحصن در یا تخت.
توجه به جزئیات فیزیکی است.

بسیاری از عملکرد افراد مسن جزئیات ممکن است به این بیماری مربوط، نگران باید اغلب در مورد فشار خون و ضربان قلب، تنفس، و اگر سردرد و استفراغ نیاز به اطلاع دکتر.

من امیدوارم که تفسیر اعمال فوق از مراقبت کلیه، شما می توانید در گروه های سنی مسن تر کمک کند، پس از درد و رنج از بیماری کلیه، به طور فعال با پزشکان می دانند همکاری، با شروع از زندگی روزمره، و توجه به هر جزئیات، به اطمینان حاصل شود که سلامت، مراقبت خوب و کار توانبخشی. از آنجا که اگر ما این بیماری، و برخی از مشاوره تخصصی در زمان مناسب درک نمی کنند.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: