چه کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 ابزار در مرحله بیماری 3 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری کلیه، Potassuim 6.2، کراتینین 3.4چه کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 ابزار در مرحله بیماری 3 کلیه

س: دکتر عزیز، من با بالا BP 150/100 به مدت 9 ماه گذشته تشخیص داده شد. و در حال حاضر ادرار در طول شب مکرر است، آن را در حدود 2 بار، ممکن است 3 نیز می باشد. من لازم سردردهای شدید در طول شب اما هیچ استفراغ. GFR من به عنوان در تاریخ 20 می باشد، creatatnine 3.4 است، پتاسیم 6.2 است. دکتر به من رژیم غذایی کم پتاسیم با medication.Can سخت توصیه من به نظر کارشناسان خود را در علائم گفت: لطفا؟

: آقا عزیز، حالت چطور است؟ از توضیحات خود را، شرط کلیه شما بسیار جدی است، و در حال حاضر شما در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد.

در مرحله اول، سطح پتاسیم خود را 6.2 است. پتاسیم مهم است برای حفظ عملکرد قلبی. اگر پتاسیم بالاتر از نرمال نگه می دارد، می توان آن را برای شما بسیار خطرناک است. این می تواند ضربان قلب نامنظم و حتی حمله قلبی شود. آیا سطح پتاسیم خود را کاهش به محدوده نرمال پس از مصرف دارو؟

در مرحله دوم، GFR خود را قطره تا 20 و کراتینین افزایش به 3.4. گلومرول واحدهای عملیاتی در کلیه ها و هر کلیه از یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این گلومرول می تواند خون به طور معمول فیلتر کنید. اقدامات GFR چگونه مایع بسیار فیلتر شده است پس از خون تشکیل شده است کلیه فیلتر شده است. به عنوان وضعیت خود را پیشرفت می کند، گلومرول بیشتر و بیشتر تبدیل خواهد شد اختلال و موفق به فیلتر خون به طور معمول. به عنوان یک نتیجه، سطح بالای کراتینین در خون شما ساخت تا. بنابراین، برای کاهش سطح کراتینین، نکته اصلی این است برای بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال میشود.

ثالثا، به شما گفت که شما سردرد. علت اصلی فشار خون بالا کنترل نشده خود را است. در همین حال، علت دیگری از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در خون شما.

با در نظر گرفتن شرایط خود را، اگر سطح پتاسیم خود را نگه می دارد تا بالا و GFR کاهش می یابد علاوه بر این، من می ترسم شما را مجبور به شروع دیالیز به زودی در صورت عدم درمان موثر است در زمان اعمال هستم.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/628.html





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری کلیه، Potassuim 6 , 2، کراتینین 3 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: