امید به زندگی برای افراد مبتلا به کلیه عملکرد در 14٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه شکست درمانامید به زندگی برای افراد مبتلا به کلیه عملکرد در 14٪

کلیه کار 14٪ نشان می دهد بیماری های کلیوی terminal.Frente به انواع علائم و عوارض، بیماران باید در مورد vida.Si امید خود نگران خوشبختانه، بیماران هنوز هم می تواند به عنوان طولانی زندگی می کنند به عنوان جمعیت general.Si آنها می توانند مشکلات تهدید کننده زندگی در آینده نزدیک ندارد.

با توجه به محتوای فوق، ما می دانیم که آن را بسیار دشوار است برای پیش بینی طول عمر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 14٪ .اگر شما یک تجربه مشابه و می خواهند بدانند که امید به زندگی خود، لازم است برای ارسال گزارش آزمون بیشتر sjzhospitalrenal@hotmail.com به تازگی.

در اینجا، ما برخی از nephrologists دعوت به دادن چند راهنمایی برای زندگی طولانی از این بیماران. سعی کنید برای پیدا کردن اگر آنها برای شما مناسب هستند.

1. اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی اصلاح شده خود را با توجه به وضعیت بیماری خود

یک رژیم غذایی دوستانه کلیه می تواند کمک به مدیریت عوارض بیماران و کند کردن پیشرفت از renal.Además بیماری کم سدیم و پروتئین، بیماران با عملکرد کلیوی 14٪ نیز باید با توجه به مصرف مایعات، پتاسیم پرداخت، فسفر، چربی، کلسیم، و غیره.

2. نگاهی به دارو به عنوان پزشکان توصیه

وقتی کلیه ها قادر به نقش آن به طور موثر بازی نیست، بسیاری از داروها و داروهای مورد نیاز برای کنترل علایم بیماران، مانند فشار خون بالا، کم خونی، گرفتگی عضلانی، بیماری های استخوان، پروتئینوری، و غیره. خب این علائم را کنترل و عوارض می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی این بیماران به طور قابل توجهی.

3.Improve عملکرد کلیه را تا حد امکان

با 14 درصد از عملکرد کلیه، بیماران هنوز هم می تواند در بهبود عملکرد کلیه از طریق تصویب درمان eficaces.En که به عنوان درمان برای شما بهتر است، باید در مطبوع خود بستگی دارد

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/481.html





:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای افراد مبتلا به کلیه عملکرد در 14٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: