مقدار مصرف یک مرحله 3 بیماری مزمن کلیه نیاز بیمار به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند.

هنگامی که مردم با بیماری مزمن کلیه معمولا با بعضی از داروها برای بهبود علایم خود توصیه می شود حمله و کنترل وضعیت جسمی به تاخیر توسعه enfermedad.Cuando لازم، دیالیز گرفته خواهد شد برای نجات جان انسان و طولانی vida.Luego امید خود را می سازد یک مرحله 3 بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه تحت دیالیز؟ این است بیماران سوال در مورد کنجکاو.

دیالیز به طور کلی، بیشتر بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است برداشته نشده است و دیالیز بهترین زمان برای تصمیم گرفت با توجه به شرایط خاص فیزیکی برخی از شاخص های امضا زمان pacientes.Hay برای دیالیز به عنوان مثال، افراد مبتلا به بسیاری از علائم مانند ادم، تهوع، استفراغ، نارسایی قلبی، الیگوری یا آنوری، فشار خون بالا، ترانس، خواب آلودگی، کما، تشنج، و غیره، می تواند بیماران دیالیزی را که کراتینین بیشتر است 8.0 و پتاسیم بیشتر از 6.5mmol است / L نیز نیاز به diálisis.Con همه، هنگامی که بیماران اختلال شدید آب و الکترولیت و درمان متداول تجربه موفق به آنها را تصحیح، آن زمان که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را از دیالیز است .

عوارض و نشانه های مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معمولا می توان با دارو کمی کنترل، به طوری که بیماران لازم نیست به دیالیز تا اوایل بعد از بیماران شروع دیالیز، دشوار به خلاص شدن از شر است. بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه سنتی طب چینی، که ممکن است این عوارض و علائم مراجعه و معکوس عملکرد کلیه در همان عملکرد کلیه time.When تا حدودی بهبود یافته است، کلیه می تواند پشتیبانی متابولیسم طبیعی بدن انسان و بیماران نیز می تواند یک زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند.

در نتیجه، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دارند احتمال زیاد از معکوس عملکرد کلیه و یک زندگی عادی، به طوری که درمان به موقع و موثر بسیار مهم است diálisis.Y ترک کردن اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد ما درمان سنتی چینی، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند , ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: