نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه با بیش از 60٪ عملکرد کلیه

همانطور که می دانیم کلیه ها ما تابع جبرانی قوی، تنها پس از آن را به 50٪، علائم آشکار مانند سطح کراتینین بالا ظاهر می شود. سپس، چگونه می توان ما می دانیم که آیا ما بیماری مزمن کلیه باید قبل از عملکرد کلیه بیش از 60٪ است؟ بعد اجازه دهید ما آن را با هم یاد بگیرند. اگر شما سوال دیگر، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50٪، ما ناراحت کننده سقوط خواهد کرد. پیش از آن، ما ممکن است هیچ قطع در مورد آن، پس از آن باید به ما توجه خاصی به زندگی روزانه ما برای جلوگیری از بیماری های بزرگ است. در واقع، تا زمانی که ما آن را مشاهده توسط قلب ما، ما می توانیم آن را در پیش پیدا کنید. شما فقط نیاز به توجه به جنبه های زیر: ادم در پلک یا پا، حباب در ادرار، پشت درد، ضعف، بی اشتهایی، همه آنها علائم اولیه این بیماری هستند و آسان به توسط خودمان باشد پیدا است.

با توجه به مراحل درمانگاه CKD، بیمار با بیش از 60٪ عملکرد کلیه است که هنوز هم در مراحل اولیه این بیماری و آن را بسیار جدی است، اگر شما می توانید درمان نظام مند در زمان، ممکن است شما شانس آن را معکوس داشته باشد. اگر چه بافت کلیه نکروز نمی تواند معکوس باشد، اما یکی از آسیب دیده می تواند باشد. بنابراین نمی دهد تا، تا زمانی که نگرش مثبت به مبارزه با آن را به شما را نگه دارید، همکاری با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب، بیماری خود را می تواند با تاخیر و یا کنترل، حتی می تواند معکوس شود.

به امید این مقاله می تواند به شما و دوستانتان در اطراف شما در برخی از راه کمک کند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/476.html





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: