کراتینین 1.79 در بیماری های کلیه این جدی و چگونه آن را پایین تر است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا فرصتی برای کاهش کراتینین 1.79 وجود داردکراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی و چگونه به کاهش آن را با بسیاری از مردم نگران است. کراتینین 1.79 بالاتر از سطح نرمال 0.5-1.3 است، اما به نظر می رسد که آن را بسیار بالا نیست، پس آن را جدی در بیماری های کلیوی؟ آیا فرصت آن را کاهش وجود دارد؟ اگر بله، چگونه؟

آیا کراتینین 1.79 در بیماری های کلیوی جدی است؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 1.9 است در بیماری مرحله 2 کلیه (حذف عوامل غیر پاتولوژیک). در حال حاضر در مراحل اولیه این بیماری و در حال حاضر بسیار serisious نیست، اما آن مرحله در نزدیکی 3 است (بیش از 2.0)، به طوری که تقاضای آمریکا اقدامات بلافاصله بنابراین برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

آیا فرصتی برای کاهش کراتینین 1.79 وجود دارد؟

همانطور که ما گفت که در حال حاضر در مراحل اولیه این بیماری، بنابراین با درمان به موقع و مناسب، می توان آن را به سطح نرمال lowerd دوباره، اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، او / او ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری .

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان این بیماری؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی را امید تازه برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین بالا. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز و ضد coagualtion، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب futher، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، کسانی که علائم ناشی از اختلال کلیوی مانند کراتینین بالا با آن ناپدید خواهد شد. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها را جزئیات بیشتر را برای شما فراهم می کند.

از بالا ما می توانید ببینید که کراتینین 1.79 را می توان با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کاهش، اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: برچسب‌ها: CKD درمان، بیماری های کلیه، کراتینین 1 , 79 ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: