آلو بد برای کلیه بیماران بیماری هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آلو بد برای کلیه بیماران بیماری هستند

آلو می میوه رایج در زندگی روزمره ما، و برخی از افراد نیز ciruelas.Sin آب را با این حال، زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده شود، ممکن است توصیه می شود برای بسیار توجه به آلو غذا خوردن pasas.Esto به دلیل برخی از مردم فکر می کنند آلو برای بیماران renales.Es این فکر بد هستند؟

دلیل اصلی این است که آلو سرشار از پتاسیم است. هنگامی که بیماری کلیوی پیشرفت به مرحله نهایی، کلیه ها می تواند سپرده extra.Entonces پتاسیم پتاسیم فیلتر نیست می تواند عوارض بسیاری از جمله نامنظم شدن ضربان قلب، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ، مشکلات تنفسی گردد و لذا etc.Therefore در صورتی که سطح پتاسیم در خون بیماران بالاتر از حد طبیعی است که پیشنهاد برای محدود کردن و یا حتی جلوگیری از آلو است.

علاوه بر این، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت همودیالیز را آغاز کرده اند، غذاهای غنی از پتاسیم نیز باید اجتناب شود از همودیالیز قادر به دفع پتاسیم موثر است. اما اگر این کار را دیالیز صفاقی، وضعیت بسیار متفاوت است.

اگر بیماری کلیوی است که هنوز هم در فاز اولیه و یا بیماران انجام می دهند دیالیز صفاقی، لازم است برای جلوگیری از آلو و یا هرس آب. در عوض، آلو می تواند برخی از مزایای به سلامت از این بیماران به ارمغان بیاورد.

- پایین آوردن فشار خون: اگر بیماران کلیوی فشار خون بالا است ناشی از احتباس مایعات در رگ های خونی، آلو خوردن می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک کند.

- بهبود سیستم گوارش: بسیاری از بیماران کلیوی از کمبود اشتها رنج می برند در حالی که آلو می تواند کمک به بهبود اشتها در بیماران.

- رفع کردن بدن: این میوه می تواند به افزایش برون ده ادرار بنابراین شما می توانید زباله های تر و سموم از بدن را کمک کند.

در حال حاضر، ما می توانیم می دانیم که سطح پتاسیم سرم عامل اصلی برای تعیین این است که آیا بیمار می تواند آلو خوردن و نوشیدن آب آلو. اگر می خواهید بدانید که چقدر شما می توانید شما می توانید تمام زمان غذا خوردن، شما می توانید دکتر را آنلاین مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/285.html





:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: