کیست بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند ناپدید می شوند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند ناپدید می شوند

کیست بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است ناپدید می شوند؟ PKD یک بیماری شایع به ارث برده است که باعث یک سری از کیست پر از مایع در گسترش riñones.Con از کیست های کلیوی توسعه است، PKD منجر به عوارض و مشکلات بیشتر و بیشتر.

اول، آن را قابل توجه است که کیست های کلیه PKD نمی تواند خود به خود ناپدید می شوند، از زمان شروع اختلال genético.Con کلیه بزرگ شدن کیست کیست های کلیوی، فشار خون بالا، درد پشت، هماچوری باید، عفونت های دستگاه ادراری، سطح کراتینین بالا و یا پروتئینوری ممکن است ارائه یک uno.Dado که همه مشکلات به کیست بزرگ کلیوی نسبت داده، بیماران باید درمان سریع برای مدیریت کیست کلیه PKD خود و جلوگیری از عوارض جدی تر را.

درمان متعارف در کاهش کیست های کلیوی و یا حذف کیست های بزرگ سنتی renales.Medicina چین و جراحی با هدف دو درمان comunes.TCM بر کاهش تمام کیست های کلیه PKD و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده به طور همزمان، در حالی که عمل جراحی بر حذف کیست بزرگ کلیوی، اما هیچ کاری نمی کند برای کیست کوچک کلیوی.

اگر کنترل موثر نیست، شکست کلیه پلی کیستیک در نهایت ممکن است به renal.Luego پیشرفت، بیماران ممکن است توصیه می شود برای شرایط riñón.Si پیوند موفق، کیست پیوند کلیه باعث هیچ ظهور در riñones.Sin اما بدن ممکن است کلیه جدید را رد و باعث نارسایی کلیه برای بار دوم.

به ما بگویید سن خود را، به اندازه زیادی از کیست های کلیوی، علائم و عوارض، و برخی دیگر، به طوری کارشناسان کلیه در کلیه خدمات چین می تواند راهنمایی ارائه به منظور کاهش حجم از کیست های کلیوی خود و بهبود کیفیت زندگی eficiente.Si بنابراین شما هر گونه کمک نیاز، لطفا با ما آنلاین بگویید.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: