چگونه برای کاهش فشار خون بالا در PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران مبتلا به PKD یک کلمه فشارPKD یک بیماری کلیه ژنتیکی است که با کیست های متعدد کلیه گذشت زمان riñones.Conforme است، بزرگ شدن کیست خواهد عملکرد کلیه به تدریج صدمه دیده است، که منجر به چند فشار خون بالا complicaciones.La شایع ترین است.

بیشتر بیماران مبتلا به PKD یک کلمه فشار خون alta.En، سطح کراتینین بالا به اندازه و تعداد کیست های کلیوی در کلیه مربوط است، آن را با وسعت edad.Debido افزایش کیست های کلیه را به فشار بیشتر به بافت ها و عروق نرمال sanguíneos.Y افزایش اندازه و تعداد کیست باعث نرسیدن خون کافی به عروق کلیوی، کاهش جریان خون و منجر به غلظت مهار کننده، و در نتیجه فشار خون بالا.

حذف کیست های کلیوی نکته کلیدی برای رسیدگی به فشار خون baja.Medicina سنتی چین درمان مناسب برای بیماران به حذف کیست های کلیوی به طور طبیعی و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه است.

"چهار به علاوه هفت" درمان پیشنهاد شده توسط کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری بر اساس طب سنتی کارشناسان کلیه china.Y در اینجا خواهد شد درمان خاص برنامه با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از این درمان های طبیعی، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی و زمان درمان، انجام مشاوره با دکتر ما آنلاین به طور مستقیم.

"چهار" اشاره به یک ترکیب Maikang بطری، دوز طب چینی دوز خوراکی از برنامه های خارجی از طب چینی و حوضه حمام پا با طب چینی.

"هفت" به معنای هفت داروهای چینی، از جمله درمان بخار، دایره درمانی، درمان فشرده گرم، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی درمان، انما درمان.

درمان اثرات بزرگ برای جلوگیری از مواد فعال در سلول از انتشار، برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی نیز همچنین می توانید نفوذپذیری سطح کیست های کلیوی را افزایش می دهد، افزایش کیست ترشح مایع در quistes.Esto کمک می کند تا بهبود عملکرد کلیه اساسا تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، فشار خون به حالت عادی برگزار خواهد شد.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: