آیا ارزن خوب برای بیماران مبتلا به بیماری دیابت و کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ارزن است که توسط مردم برای سلیقه خوب و تغذیه آن را دوست داشتم، واقعا خوب برای سلامت مردم است. بنابراین برخی از افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه بدانم که آیا آنها می توانند آن را بخورم. سپس ارزن قرمز خوب برای بیماران مبتلا به بیماری دیابت و کلیه است؟

تغذیه در ارزن

1. محتوای بالایی از پروتئین و آمینو اسید

با توجه به پژوهش، ارزن شامل نزدیک به 13.6٪ ~ 17.9٪ از پروتئین و اسید آمینه و پروتئین عمدتا آلبومین است که ثابت پروتئین با کیفیت بالا. در مقایسه با پروتئین در گندم و برنج، یکی در ارزن قرمز بیشتر شبیه به پروتئین لوبیا است.

2. مواد معدنی غنی

ارزن قرمز سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، و غیره است، و این همه می تواند شرایط بیمار از جنبه های مختلف تاثیر می گذارد.

3. بسیاری از الیاف

حاوی مقدار زیادی از الیاف، ارزن قرمز قادر به کمک به حذف ضایعات و سموم از بدن از طریق مدفوع است. علاوه بر این، آن را نیز می تواند تولید کلسترول پلاسما جلوگیری و سپس جلوگیری از وقوع بیماری عروق کرونر قلب.

4. منبع نشاسته و چربی

به عنوان یک نوع از غلات، ارزن قرمز حاوی تقریبا 70٪ از نشاسته، بنابراین اغلب استفاده می شود تا میان وعده در بسیاری از نقاط. چه چیزی بیشتر، آن را نیز شامل حدود 3.6٪ از چربی است که بالاتر از یک در گندم و برنج.

آیا ارزن خوبی برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه؟

از بالا، ما می توانیم می دانیم که برای افراد مبتلا به دیابت و یا سطح فسفر بالا، آنها می توانند برخی از ارزن خوردن اما نه بیش از حد. اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، شما می توانید آنلاین مشورت و یا ترک پیام به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: تغذیه در ارزن,ارزن است که توسط مردم برای سلیقه خوب و تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: