بیماری های مزمن پارانشیم با کراتینین 2.55
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

2.55.Lee کراتینین بیماری مزمن پارانشیم، به عنوان نام آن پیداست، در داخل پارانشیم تشکیل شده است años.Daño باعث 2.55.Lee کراتینین این مقاله، و شما می توانید برخی از اطلاعات مفید برای کنترل این وضعیت دریافت کنید.

بیماری پارانشیم کلیه مزمن چیست؟

میلیون نفرون ها در منطقه شامل پارانشیم مویرگها renal.Las نفرون، و یا رگ های خونی کوچک شناخته شده به عنوان گلومرول ها، که توسط نفرون túbulos.Con که آسیب دیده بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهد احاطه یافت.

به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر به فیلتر کردن کراتینین بیش از حد در خون، منجر به کراتینین 2.55.Se نشان می دهد آن را در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است با اختلال متوسط کلیوی.

چگونه برای از دست دادن 2.55 کراتینین در بیماری پارانشیم مزمن؟

به کاهش کراتینین، که مهم است را برای شما به پیدا کردن راه هایی است که می تواند داروهای تابع renal.Mientras یا درمان بهبود می ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است بهبود مفید در عملکرد کلیه. در این صورت، شما می توانید:

● طب سوزنی

در طی این فرایند، طب سوزنی با استفاده از یک سوزن به خراش پوست سرقت در نقاط خاصی acupuntura.Esto است برای تحریک نصف النهار به سرعت بخشیدن به گردش خون. گردش خون را ترویج می تواند به کراتینین بیش از حد منجر شود.

● میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان است درمان اولیه در بیمارستان ما، بیماری Shijiazhuang شرکت بیمارستان Riñón.Poniendo مورد آزمایش قرار تقریبا 30 سال کار بالینی، این درمان بیماران در حداقل 68 کشور کمک کرده است.

طب سنتی چینی (TCM) می تواند به کلیه ها نفوذ، بزرگ شدن رگ های خونی و کاهش رسوب در glomérulos.Por بنابراین، گردش خون می تواند بهبود یافته، به طوری که می توان آن را به اکسیژن بیشتر و خون به ارائه خود تعمیر riñón.Esto می تواند صرفه جویی در نفرون باقی مانده در آینده آسیب دیده می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، به یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com دریافت کرد یا ترک یک پیام به continuación.Le پاسخ ظرف 24 ساعت. لطفا جعبه ایمیل خود را چک کنید زمانی که شما آزاد هستید.





:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 55 , چگونه برای از دست دادن 2 , 55 کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 1078
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: