چگونه باید نفروپاتی IgA درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgAدر واقع، IgA نفروپاتی یک بیماری شایع است که این بیماری autoinmune.Cuando است با این بیماری تشخیص داده است، شبکه ایمنی بیمار خیلی خوب نیست، به طوری که نسخه پشتیبان تهیه شبکه ایمنی می تواند به راحتی فعال می شود. در این دوره، مجتمع های ایمنی می تواند به راحتی بیشتر و کلیه masiva.Depositan تولید، به خصوص در سپرده mesangial.Los منطقه، مانند آنتی ژن کلیه، بنابراین این خواهد بود که inflamación.Durante البته، به نظر می رسد سلول های بیشتری کلیه مشکلات ناخواسته درگیر دریافت و می گویند هماچوری، پروتئینوری، و فیلتراسیون کلیوی.

در اینجا، کارشناسان ما در حال کار در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgA نداشتند.

1.Detener التهاب کلیه

2.Dividir سپرده های موجود در کلیه

تغذیه 3.Aumentar و جریان خون به کلیه ها

4.Quitar دوچرخه سواری پیچیده ایمنی در خون و جلوگیری از سپرده های جدید در کلیه.

5.Reforzar سیستم ایمنی ذاتی آن، اجازه می دهد این باکتری ها، ویروس و ... فقط وارد بدن شما.

فقط برای این، شرایط شما ممکن است گام به paso.Sin بهبود با این حال، آسان نیست برای رسیدن به هدف final.Se بسیار completo.Aquí نیاز به درمان، درمان سیستمیک به نام سلول های بنیادی یک اثر خوب در درمان این بیماری نشان داده است autoinmune.Está به شش مرحله تقسیم و هر مرحله دارای اثرات درمانی متفاوت است، اما هدف مشترک است که به بهبود عملکرد کلیه است.

البته، ما همچنین درمان های دیگر استفاده برای تعمیر سیستم ایمنی بدن و ترمیم عملکرد کلیه آسیب کلیوی و همچنین حمایت می کند. به عنوان مثال:

اول، یک پالس درمان مورد نیاز است برای حل اول، پزشکی Osmotherapy پزشکی دوم، میکرو چینی مورد نیاز برای تجزیه مخزن موجود، سوم، ترکیب مای-کانگ، پا درمان، حمام دارو، و غیره مورد نیاز برای افزایش جریان خون و تغذیه برای کلیه، چهارم، نیاز به دیالیز، hemofiltration، hemofiltration جریان بالا، و غیره برای حذف مواد مضر از دوچرخه سواری، پنجم، آن نیاز به داروهای جامع چینی برای بهبود ایمنی.





:: برچسب‌ها: IgA نفروپاتی,SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: