آیا گزنه برگ چای مفید برای پایین بالا کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا گزنه برگ چای چای برگ گزنه دارای عطر تنومند و ارزش غذایی خوب است. این سرشار از ویتامین C، ویتامین B12، ویتامین A و کلسیم است، پس از آن خوب برای بدن انسان است. سپس برگ چای گزنه به کراتینین بالا پایین مفید است؟

گزنه محبوب است در سراسر جهان، با توجه به ارزش بالای آن، حتی افراد مبتلا به بیماری های کلیوی را دوست دارم به آن را بنوشید. نوشیدن چای برگ گزنه می تواند کمک به حذف ضایعات سوخت و ساز بدن، ترویج دفع کلیوی، پاک کردن خون و تقویت بدن، که دستیابی به عملکرد کاهش سطح کراتینین بالا. بنابراین برگ گزنه به عنوان یک محصول خوب سلامت در نظر گرفته، و آن را به یک عادت خوب برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا به نوشیدن چای برگ گزنه است.

اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری تنها در آن بستگی ندارد، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی را و یک درمان مناسب در زمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتین بالا است. این درمان اتخاذ یک سری از داروهای گیاهی سنتی و دستگاه های اسمز. با کمک دستگاه های اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای گیاهی می تواند به طور مستقیم وارد کلیه برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، ارائه تغذیه لازم برای کلیه های آسیب دیده و ترویج تکرار DNA.

در یک کلام، چای برگ گزنه مفید است برای کاهش کراتینین بالا بلکه آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما نیز باید درمان مناسب در زمان را ندارد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا پیام ها به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: آیا گزنه برگ چای ,
:: بازدید از این مطلب : 1605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: