خطرات سطح کراتینین بالا برای بیمارانی که پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به سطح کراتینینسطح کراتینین سرم یک شاخص به منعکس کننده وضعیت riñón.Si است افزایش می یابد پس از پیوند کلیه، بیشتر احتمال دارد به فاش کردن کلیه ها nuevo.Entonces آسیب دیده، سطح کراتینین بالا ممکن است برخی از خطرات برای بیماران مبتلا به موجب پیوند کلیه.

کراتینین خودی خود سمی نیست، اما سپرده بیش از حد کراتینین در بدن حمله اندام و سیستم های مختلف را از طریق گردش خون sanguínea.En این مورد، شما ممکن است تعدادی از علائم دریافت خواهید کرد. آنها عبارتند از:

1.Fatiga

تجمع با کراتینین، بسیاری از سموم دیگر مانند اسید اوره و اوریک نیز در مضر آسیب مواد cuerpo.Estas سلول های قرمز خون تجمع می یابد و باعث کوتاه شدن طول عمر این سلول ها و در نتیجه کم خونی کلیوی به راحتی، در حالی که خستگی تنها نشانه ای از کم خونی کلیوی است.

عملکرد کلیه 2.Disminución

بیش از حد بسیاری از مواد زائد و سموم در خون پیوند خواهد کلیه کار سخت تر به آنها را از cuerpo.El کار زیاد طولانی مدت به تدریج می تواند منجر کلیه برای متوقف کردن کار.

متابولیک اسیدوز 3.La

بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا ممکن است از اسیدوز متابولیک است که اغلب توسط اشتها، درد معده، تهوع، استفراغ، سردرد، سرگیجه، تنگی نفس همراه، و غیره رنج می برند.

4.Trastornos قلبی عروقی

همراه با سپرده کراتینین نیز حفظ مایع اضافی در بدن، باعث فشار خون می تواند aumente.Esto افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است، که علت مرگ و میر در بیماران کلیوی، حتی پس از پیوند کلیه .

5.Falta اشتها

به عنوان یک مقدار زیادی از محصولات و سموم دفع زباله سپرده در دستگاه گوارش estimulan.Luego بود، بیماران به احتمال زیاد به از بی اشتهایی رنج می برند، به طوری که آنها می توانند تمایل خود را به خوردن غذا از دست بدهند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم سطح کراتینین بالا ممکن است با عوارض متعدد برای بیماران پیوند القاء renal.De در نتیجه بیماران بعد از پیوند کلیه به حال بهتر کنترل سطح بالا خود را به موقع و موثر کراتینین. اگر شما نیاز به کمک، لطفا با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: کراتینین خودی خود سمی نیست، اما,بیماران مبتلا به سطح کراتینین ب ,
:: بازدید از این مطلب : 2202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: