نکاتی برای کاهش سطوح بالای کراتینین و اسید اوریک 7 567
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای کاهش تولید کراتینین و اسید اوریککراتینین و اوریک زائد سوخت و ساز اسید محصولات به خارج از بدن از طریق riñones.Creatinina اسید اوریک 7 و 567 هر دو بالاتر از نرمال است، بنابراین بیماران باید چند راهنمایی برای کاهش کراتینین بالا 7 و اسید مرخص اوریک 567.

نکات مفید برای کاهش تولید کراتینین و اسید اوریک

کراتینین از کراتین اسید آمینه تولید در حالی که متابولیسم اسید اوریک تولید از purinas.Desde این نقطه، بیماران باید غذاهای به کراتین و پورین اجتناب کنند.

کراتینین است که معمولا در انواع مختلف گوشت، به طوری که بیماران با سطح بالایی از کراتینین توصیه به خوردن میوه ها و سبزیجات است.

غذاهای غنی از پورین شامل مواد زائد حیوانی، آبجو، الکل، چای، قهوه، غذاهای تند، غذاهای etc.These می تواند سطح اسید اوریک در بیماران مبتلا به سهولت بدتر، بنابراین بیماران باید این غذاها در برنامه غذایی خود را جلوگیری از .

نکات مفید برای افزایش مقدار دفع کراتینین و اسید اوریک

از آنجا که هر دو کراتینین و اسید اوریک از طریق کلیه ها دفع می شود، روش های کارآمد باید قادر به افزایش مقدار دفع renal.Creatinina 7.0 میلی گرم شود / dl باشد احتمال بیشتری برای نشان پیشرفت بیماری کلیه در مرحله 4 یا مرحله final.En این مورد، ما دو روش برای حذف این مواد زائد.

یکی است به جای کار کلیه بیمار، و گزینه های درمان معمول شامل همودیالیز، دیالیز صفاقی، تصفیه خون و کلیه ها تا درمان on.These می تواند کمک به آسیب دیده به حذف مواد زائد بیشتری دفع و toxinas.El یکی دیگر از این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود نرخ فیلتراسیون کلیه ها و گزینه های سهام هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و پاک کردن Contaminación.A درمان خون با افزایش میزان فیلتراسیون کلیه، کراتینین و اسید تر اوریک می تواند به طور طبیعی دفع می شود.

همه گزینه های درمانی باید در شرایط بیماری pacientes.Si برای پیشنهاد درمان فرد بستگی دارد، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رای کاهش تولید کراتینین و اسید اوری,کراتینین و اوریک زائد سوخت و ساز اسید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: