چگونه می توانید از دیالیز برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گلومرولونفریت مزمنیکی از بیماران فقط درمان در بیمارستان ما به پایان رسید. او سالم تر از قبل پس از یک سری از درمان است. من امیدوارم که شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونه می توانید از دیالیز از داستان خود را از شر دریافت کنید.

نام: BHEEKARY SOMDUTT

جنسیت: مرد

سن: 42

کشور: موریس

تشخیص: گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه

BHEEKARY SOMDUTT پلیس در کشور خود است و او اغلب ورزش در زندگی روزانه خود را. نیمی از یک سال پیش، او در کمر خود احساس درد و به بیمارستان محلی برای بازرسی رفت. در آن زمان، فشار خون 220/110 بود و کراتینین 300 umol / L بود. و دکتر محلی برخی از داروهای کاهنده فشار خون و برخی از درمان در زمان برای کنترل فشار خون بالا و کراتینین. علاوه بر این، دکتر نیز به او توصیه برای کنترل رژیم غذایی روزانه، استراحت بیشتر و پس از آن وضعیت، بیماری خود نخواهد بود بدتر است.

اما حقیقت این چنین نیست. بعد از 2 ماه، او را از برخی از علائم شدیدتر رنج می برد، مانند تهوع و استفراغ با ادم اندام تحتانی. و سپس او را چک دوم صورت گرفت. فشار خون او 190/110 بود و سطح کراتینین 4000 umol / L توجه به حساب دهان خود بود. برای این مورد، بیمارستان محلی سه بار در زمان دیالیز کلیه اضطراری در هفته و برخی از داروهای خوراکی پیشنهاد برای کاهش و کنترل فشار خون بالا بدون درمان های دیگر خاص است. با این حال، حجم patients'urine کاهش یافته است.

در 2014 آوریل 19 او را به بیمارستان ما آمد. در حال حاضر، حجم ادرار خود را 100ml در / روز بود و فشار خون 190/110 بود.

و پس از آن او در زمان یک بررسی دقیق: کم رنگ ملتحمه palpebral و ادم اندام تحتانی با چهره خاکستری. تشخیص اولیه در بیمارستان ما گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه همراه با کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه و اسیدوز متابولیک بود.

کارشناسان ما را فوری تصفیه خون سه بعدی و برخی از TCM (طب سنتی چینی) درمان برای کنترل وضعیت خود. مانند hemofiltration، همودیالیز، HFHD (بالا شار همودیالیز)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام، طب سوزنی درمان و MaiKang دهان، و غیره

از آنجا که بیماری خود را جدی است، پس از آن سخت به معکوس شود. اما پزشکان ما سعی می کنیم بهترین خود را به اطمینان دهم که بیماری او نخواهد بود بدتر است.

برخی از شاخص های او قبل از او ترک بیمارستان:

کراتینین 1020 umol / L، BUN 14.5mmol / L، فشار خون / 80-140 90/130.

علاوه بر این، پوست خود را طبیعی است، حجم ادرار افزایش می یابد و دفع مدفوع نیز طبیعی است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در گرفتن دیالیز خلاص شدن از شر، انجام مردد به چت با دکتر onine ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: