درمان های جایگزین که می تواند کمک کلیه بیمار شکست از شر دیالیز شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص"سلام، من برای یک جایگزین برای دیالیز به دنبال، مادر بزرگ من است افزایش قابل توجهی در سطح کراتینین آن را در اطراف 430-440umol / L." یک سوال مربوط توسط بسیاری از مردم وجود دارد، هر درمان های جایگزین که می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه وجود دارد دیالیز خلاص شدن از شر؟

چرا مردم می خواهند برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین؟

در واقع، بسیاری از مردم، به ویژه سالمندان، آنها به دنبال درمان های جایگزین که می تواند به آنها کمک کند خلاص شدن از شر و یا جلوگیری از دیالیز وجود دارد. به عنوان رایج ترین روش برای از بین بردن علایم نارسایی کلیه، دیالیز انجام می تواند کمک به مردم دیگر زندگی می کنند اما آن را نیز به برخی از ناراحت به ارمغان بیاورد. برای برخی افراد، بسیاری از آنها سالمندان هستند، آنها حتی می توانید آن را تحمل کنم، بنابراین بهترین راه برای آنها است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین.

چه نوع از درمان می تواند درمان جایگزین؟

پس از سالها تحقیق و درمانگاه تجربه، کارشناسان یافت برخی درمان های برجسته بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان درمان جایگزین برای دیالیز استفاده می شود.

با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود، بار دیالیز می توان کاهش داد. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به تسکین عوارض جانبی دیالیز.

بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از درمان های جایگزین برای کمک گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر و یا اجتناب از آن. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: یک جایگزین برای دیالیز,گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: