آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای بیماری مزمن کلیوی با ادرار بی رنگ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 در درمان بیماری مزمن کلیهمادر من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و ادرار بی رنگ است، من می خواهم بدانم که آیا طب میکرو چینی برای وضعیت او مفید است.

در سطح من، من حاضر انجام شده است پا به طور منظم خود را و ماساژ پا با توجه ویژه به نقاط کلیه است.

همچنین، من شروع کرده اند انجام فشرده سازی حوله گرم از کمر او که در آن کلیه ها قرار گرفته است برای افزایش گردش خون و بهبود عملکرد کلیه است.

آیا می توانم تو چیز دیگری هدایت کند.

شما مانند یک دختر شیرین برای مادر خود هستند. شما در حال انجام همه چیز شما می توانید انجام دهید تا مادر خود را احساس بهتر است.

در شرایط عادی، کلیه ها ما می توانید فیلتر کردن مواد زائد و آب اضافی از بدن است. با توجه به سموم از بدن، ادرار زرد یا نور زرد است اگر یک فرد آب بیش از حد مصرف نکنید. آیا شما متوجه رنگ ادرار مادر شما؟ رنگ چیست؟ با این حال، در نارسایی کلیه، در حالی که بیماران تولید ادرار زیاد است، ادرار حاوی سموم نه در همه.

این یک چیز خوب به انجام فشرده سازی حوله گرم برای مادر خود را، با این حال، اثر آنقدر کوچک است. درست است که کانال های بسیاری در ارتباط با کلیه وجود دارد. به همین دلیل است درمان ما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در منطقه کلیه در منطقه پشت عمل می کند. با این حال، در درمان ما، داروهای ما فوق العاده ریز به قطعات بسیار کوچک را متلاشی. این نه تنها می تواند موثر انتشار مواد تشکیل دهنده دارو به طور کامل را، نیز باعث می شود که داروها می توانند به ضایعه کلیه نفوذ. از همه مهمتر، ما با استفاده از نفوذ تجهیزات مایع و اسمز برای کمک به دارو به نفوذ به ضایعات کلیوی. بنابراین برای درمان این بیماری موثر است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه با ادرار بی رنگ نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت





:: برچسب‌ها: در درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: