نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 مرحله 4 بیماری کلیویمیزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یک راه قابل اعتماد برای نظارت بر عملکرد کلیه و تعیین مراحل این بیماری است renal.En GFR سطح بالینی پایین تر، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر graves.Ahora دنبال من به کشف آنچه معنی GFR سطوح پایین در خاک.

گلومرول می فیلترهای کوچک کلیه که زباله فیلتر و سموم را از خون، در حالی که برآورد میزان فیلتراسیون گلومرولی چقدر خون از طریق این کلیه کوچک عبور فیلتر هر minute.For محاسبه سطح GFR، ما نیاز به دانستن سن بیماران، کراتینین سرم (SCR) سطح، جنس و نژاد.

اگر شما سطح خود را از GFR ندارم، شما می توانید مقادیر از این جنبه sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پس از آن می تواند به شما کمک کند کنترل GFR.O خون شما می تواند توسط این فرمول محاسبه می شود.

GFR = 175 * (SCR) - 1.154 * (سن) - 0.203 * (0.742 اگر زن) * (1.121 اگر آفریقایی آمریکایی)

پس از اخذ سطح خود از GFR، می تواند دیده می شود که بیماری کلیوی یافت.

GFR بالا 90 نشان می دهد مرحله بیماری 1 کلیه.

GFR 60 ~ 89 نشان می دهد مرحله کلیه 2 بیماری.

GFR 30 ~ 59 نشان می دهد مرحله بیماری 3 کلیه.

15 ~ 29 نشان می دهد GFR مرحله 4 بیماری کلیوی.

زیر 14 نشان می دهد بیماری مرحله GFR 5 کلیه است.

اگر مشکل کلیه شما هنوز در مراحل اولیه، با این حال می توان با completo.Si معکوس شما در مرحله متوسط هستند، ما می توانیم سلول کلیوی آسیب دیده اما نکروز تعمیر و معکوس pacientes.Sin آسیب کلیوی اما اگر آن را بدتر شده است علاج ناپذیری بیمار، آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است حفاظت از سلول های کلیه عملکرد بافت کلیه باقی مانده تعمیر آسیب و بهبود شرایط سلامت عمومی از pacientes.La کلید معکوس بیماری کلیه خود را به شرایط درمان موثر در زمان.

شما در حال تجربه کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی؟ اگر چنین است، شما می توانید دکتر خود را برای کمک آنلاین بپرسید، بنابراین شما می تواند کمک به حفظ عملکرد به موقع کلیه.





:: برچسب‌ها: مرحله بیماری 3 کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 1974
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: