آیا کلیه بیماری همراه با عفونت ادراری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا بیماری های کلیوی همراه با عفونت دستگاه ادراری؟ برای افرادی که عفونت ادراری قبل از داشته اند، آنها می ترسند که ممکن است کلیه ها بیشتر صدمه دیده است. در واقع، UTI می تواند مشکلات در هر نقطه از مجرای ادرار به مثانه و باعث از طریق حالب تمام راه را به کلیه ها. موارد زیر برخی جزئیات در مورد این سوال، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

بیماری های کلیوی و عفونت ادراری، آنها در واقع می توانند با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، عفونت ادراری بیشتر می توانید تشدید پاسخ التهابی در کلیه ها. در اغلب موارد، آنتی بیوتیک را انجام برخی در توبول های کلیوی تاثیر می گذارد. با مصرف دارو، به دلیل، شما باید مصرف آب را افزایش می دهد برای کاهش احتمالی را تحت تاثیر قرار به توبول های کلیوی.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه از دست دادن تدریجی در عملکرد کلی کلیه است. به عبارت دیگر، اگر هیچ درمان موثر داده می شود، این وضعیت بیشتر به پایان نارسایی کلیه مرحله پیشرفت. بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری، اولویت در اتخاذ درمان مناسب به بلوک به موقع از پیشرفت وجود داشته باشد. البته، شما باید بهترین خود را امتحان کنید برای معالجه این بیماری اصلی، که برای کنترل این بیماری کمک کننده باشد.

چگونه برای درمان بیماری کلیه و جلوگیری از آن را از نارسایی کلیه؟

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. این یک برنامه خارجی، در نتیجه کارآیی داروهای توسط دستگاه گوارش نمی شود آسیب دیده است. مواد تشکیل دهنده فعال زیستی به طور مستقیم به کلیه خواهد نفوذ کند. با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این بیماری قابل درمان هستند.

علاوه بر این، می تواند عفونت ادراری توسط ضد التهاب جلوگیری می کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام های ما TI نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: جلوگیری از آن را از نارسایی کلیه,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: