باید چه کار کنم برای به دست آوردن کراتینین و اوره 145 پایین 4.44
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران CKDمعمولا، کلیه ها ما بدن بزرگ می تواند پاک کردن آن از مواد ناخواسته، از جمله کراتینین و اوره و اوره 4.44 completo.Creatinina 145 هر دو بسیار بالاتر از normal.Se نشان می دهد آسیب کلیوی؟ چه باید به بیماران برای دریافت که پایین؟

اوره در طول شکستن پروتئین تولید، در حالی که کراتینین از کراتین و fosfocreatina.Por بنابراین مشتق شده است، اولین چیزی که بیماران مجبور به انجام آن کاهش تولید کراتینین و اوره.

برنامه رژیم غذایی سالم و برخی از داروها می تواند کمک به رسیدن به این رژیم غذایی کم پروتئین objetivo.Una قادر به کاهش تولید اوره و جلوگیری از فشار بر روی کلیه ها، در حالی که محدود کردن مصرف گوشت می تواند بخش کمک است مصرف کراتین و مشخصات fosfocreatina.En از این، بیماران مبتلا به کراتینین و اوره 4.44 145 باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از داروها نیز می تواند کنترل تولید اوره و creatinina.Por عنوان مثال کمک، Ketosteril است که معمولا در زمانی که خود GFR کمتر از 25 میلی لیتر است / پزشکی min.Este می تواند کمک به ارائه بیشتر اسید به بدن ضروری است، برای کاهش تجزیه پروتئین و کراتین متحرک.

علاوه بر مدیریت تولید این دو ماده، برخی از روش های نیز ممکن است باعث تحریک کلیه ها و یا پوست به حذف cuerpo.En در حال حاضر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و آلودگی پاک کردن درمان خون کمک کند به طور گسترده ای در مورد استفاده تعمیر آسیب سلول کلیوی و درمان علت subyacente.Como که درمان برای بیماران بهترین مسلم است، باید در بیماری شرایط بیمار است.

همه درمان یک برنامه رژیم غذایی سالم برای اصلاح گزینه درمان پزشکی می تواند هر دو سطوح پایین تر کراتینین و اوره بالا و بهبود عملکرد من renal.Sólo اگر این اهداف به دست آورد، بیماران می توانند به نارسایی کلیوی با éxito.Algo جلوگیری از روشن نیست؟ ما خوشحال به کمک هستیم.





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: