آیا می توانم مزمن کلیه بیمار بیماری خوردن پاپ کورن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران CKDپاپ کورن یک نوع از غذاهای محبوب است، آن است که توسط همه مردم سنین دوست داشت. برای سلیقه خوب و تغذیه غنی، بیمار همچنین می خواهم به خوردن برخی از آنها. سپس به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی می تواند ذرت بو داده می خورید؟

تغذیه و توابع از ذرت بو داده

پاپ کورن حاوی فیبر و فقط میان وعده که 100٪ غلات کامل است. فیبر می تواند نسبت سدیم پتاسیم در خون ما فشار خون رو پایین کاهش، پس از آن برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که فشار خون بالا بهتر است. علاوه بر این، فیبر می تواند حرکت دستگاه گوارش سرعت بخشیدن و بالا بردن سرعت دفع مدفوع. در این وضعیت، آن زمان است که سموم و مواد زائد در روده ما ماندن است کوتاه، و تحریک به روده ما کاهش می یابد.

پاپ کورن حاوی برخی ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند منگنز، منیزیم، آهن و روی. ویتامین B می تواند تکثیر و مرگ سلولهای تنظیم، پس از آن به بیماران CKD بسیار مفید است.

علاوه بر این، آن را سرشار از آنتی اکسیدان ها است که می تواند اثر مضر اکسیژن در بدن ما جلوگیری می کند.

با این حال، نه همه ذرت بو داده خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند. است بسیاری از شکر و خامه در ذرت بو داده پردازش وجود دارد. این خوب است برای بیماران CKD به دیابت نیست. اگر می خواهید به خوردن پاپ کورن به خوردن بیش از حد، در غیر این صورت، آن را بار به کلیه خود را اضافه کنید.

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی ممکن است اثر درمانی افزایش یا کاهش آن، بنابراین به عنوان یک بیماری مزمن کلیه شما باید یک برنامه رژیم غذایی صنوبر با توجه به شرایط خود را. اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری مزمن کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام ها به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماران CKD , بیماران CKD به دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 1805
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: