چه غذاهایی برای خوردن با گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 

 مواد غذایی مناسب می تواند FSGSFSGS است کوتاه segmentaria.Diferentes گلومرولواسکلروز کانونی FSGS بیماران پیش آگهی متفاوت و در موارد شدید، نارسایی کلیه ممکن است این واقعیت است tiempo.De داشته باشد، مواد غذایی مناسب می تواند FSGS کنترل برخی از medida.Qué نوع کمک مواد غذایی را می توان با FSGS خورده؟

به عنوان یک اختلال گلومرولی، فیلتر کلیه FSGS توانایی حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن و حفظ مواد مغذی در cuerpo.Entonces، تورم تاثیر می گذارد، کراتینین سرم و سطوح BUN و پروتئینوری به راحتی رخ می دهد. بنابراین، اصول FSGS بیماران رژیم غذایی برای جنبه های مختلف عبارتند از:

احتباس مایع -Relieve و سدیم

-Avoid کراتینین سپرده و اوره

بافت -Preservar باقی مانده عملکرد کلیه

-Control فشار خون بالا-

کاهش کلیه بار

در حال حاضر، ما به برخی از انواع غذاهایی که خوب برای بیماران مبتلا به گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال هستند. آنها عبارتند از:

1.The غذاهای کم سدیم

با کاهش عملکرد کلیوی و GFR، سدیم اضافی تجمع در خون، منجر به احتباس مایعات و تورم fácilmente.Para رفع این علائم، غذاهای کم نمک، مانند سبزیجات و میوه جات خوبی برای آنها .

2.The غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا

با توجه به کیفیت مواد غذایی پروتئین را می توان به پروتئین کامل تقسیم و پروتئین ممکن است برای اولین بار از incompleta.El اسیدهای آمینه ضروری تر ارائه و تولید زباله کمتر، در حالی که بار دوم در کلیه توسط بزرگ medida.Blanco افزایش ماهی، گوشت بدون چربی و تخم مرغ تنها حاوی پروتئین با کیفیت بالا غنی است.

3.The غذاهای غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده

نشان داده شده است که اسیدهای چرب اشباع نشده می تواند واکنش های التهابی در کلیه مهار، و شروع FSGS است یک رابطه نزدیک با واکنش inflamatorias.Por بنابراین، بیماران باید غذاهای بیشتری در زندگی روزانه خود را بخورند.

علاوه بر این، برخی از غذاها دیگر نیز می تواند FSGS کنترل و بهبود سلامت کلی pacientes.Si شما را از FSGS رنج می برند و می خواهند بدانند که یک لیست مفصل از غذاهای برای مدیریت FSGS خود، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل. کام یا ترک یک پیام در زیر.





:: برچسب‌ها: مواد غذایی مناسب می تواند FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 1203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: