چرا افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه را دریافت خواهید میگرن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیویارتباط با مزمن مردم بیماری های کلیه، ما را پیدا خواهد کرد که برخی از آنها توسط یا میگرن گاه به گاه یا مکرر عذاب. سپس، به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خواهد میگرن را دریافت کنم؟

کارشناسان ما چهار دلیل را، در ذیل جزئیات عبارتند از:

1. فشار خون بالا

به عنوان کلیه یک تابع فشار خون تنظیم، کلیه های بیمار باعث فشار خون بالا به راحتی. چه چیزی بدتر از این، بیماری کلیوی پیشرفته تر، فشار خون بالاتر است. در اغلب موارد، فشار خون بالا همراه با سردرد یا میگرن، تپش قلب و hidrosis رخ می دهد.

2. برخی از انواع خاصی از بیماری کلیه

CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیوی. اگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است، آنوریسم مغزی یک علامت شایع است. با رشد آنوریسم مغز، آن را به عصب مغزی ستم، در نتیجه در میگرن در نتیجه به راحتی. از سوی دیگر، اگر پاره آنوریسم مغز، آن را به مشکلات شدید تر می شود.

3. استرس روانی

بیماری طولانی مدت کلیه ممکن است استرس های روانی بزرگ در بیماران شود، به دلیل برخی از آنها توسط مشکل مالی تحت فشار و یا برخی دیگر توسط عوارض شدید عذاب. سپس، آنها نمی خواهند به صحبت بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را با اعضای خانواده، دوستان و افراد دیگر. این استرس بزرگ یکی دیگر از دلایل میگرن است.

4. عوارض جانبی برخی از داروها

اگر بیماران درد پشت یا درد در مناطق دیگر، آنها ممکن است برخی از مسکن را امتحان کنید برای کاهش درد خود را. با این حال، میگرن یک عارضه جانبی این داروها است. علاوه بر این، اگر توقف عوامل ضد فشار خون بالا به طور ناگهانی، می تواند همچنین میگرن شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما احساس میگرن، دارو را قبل از اینکه شما می دانید پاک کردن دلایل، راه بهتر است برای برقراری ارتباط با دکتر خود به موقع. اگر شما هر گونه کمک نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیوی,بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: