شما می توانید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کما یام
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شدت توسط سندرم نفروتیک آسیبسیب زمینی شیرین یک غذای غنی از کربوهیدرات ها که همچنین شامل برخی از مزایای مهم بیماران nutricionales.Si مبتلا به سندرم نفروتیک مانند طعم و مزه سیب زمینی شیرین است، شروع به بیرون از رژیم غذایی دریافت کنید، اما مقدار باید بر اساس وضعیت بیماری کنترل بیماران.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک دارای مشکلات زیر، آنها تا به حال بهتر کاهش مصرف مقدار زیادی سیب زمینی شیرین.

سیب زمینی شیرین یک منبع بزرگ از قند، نشاسته است و potasio.Para درمان سندرم نفروتیک، بیماران اغلب نیاز به گلوکوکورتیکوئیدها، که به احتمال زیاد به افزایش قند خون از pacientes.Una یک بار قند خون خود را بالاتر از غذاهای طبیعی بالا در قند است، از جمله سیبزمینی شیرین باید اجتناب شود برای جلوگیری از دیابت.

اگر کلیه ها به شدت توسط سندرم نفروتیک آسیب دیده، غذاهای پتاسیم اضافی می تواند در خون تجمع می یابد، در نتیجه سطوح بالای potasio.Se گزارش می دهد که یک فنجان سیب زمینی شیرین حاوی 911mg از پتاسیم، بنابراین بیماران با سطح بالا پتاسیم باید مصرف خود را از سیب زمینی شیرین را محدود کند.

اگر بیماران دارای مشکل قبلی، آنها هنوز هم می تواند از مصرف سیب زمینی شیرین بهره مند شوند.

سیب زمینی شیرین سرشار از ویتامین C است، و این ماده می تواند زخم التیام بخشد، تقویت استخوان و محافظت از restantes.Debido سلول کلیوی از آن است که یک آنتی اکسیدان، خوب است به بهبود ظرفیت سیستم ایمنی بیماران.

تغذیه مهم دیگر داروهای سیب زمینی شیرین fibra.Algunos مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی و رژیم غذایی طرح محدود می یبوست شود، در حالی که فیبر در رژیم غذایی ممکن است به کاهش این مشکل کمک کند و بهبود اشتها از بیماران.

علاوه بر این، سیبزمینی شیرین همچنین می توانید بسیاری از مزایای دیگر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ارائه و از بین بردن renal.De کم خونی بالا، دارای عوارض جانبی شناخته شده و اثرات سیب زمینی شیرین برای این pacientes.Si شما یا یکی از اعضای خانواده خود را از درد و رنج سندرم نفروتیک، ممکن است سوال من چقدر شما می توانید سیبزمینی شیرین از طریق مشاوره پزشکی آنلاین خوردن.





:: برچسب‌ها: شدت توسط سندرم نفروتیک آسیب, بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: