با تشکر از شما نامه برای SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماریمن محمود ALJANABI از عراق هستم.

من می خواهم برای توصیف این محل "SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری".

این بیمارستان یک خانواده بزرگ موفق است. مانند پدر کارکنان است و مادر در بیمارستان است. آنها فرزندان خود که بیماران در آغوش. این بهترین و مناسب ترین تصویری است که من می توانم در مورد این بیمارستان می گویند، به دلیل آن صورت من تصویر تاثیر گذار برای بشریت عشق و صمیمیت هستم. به همین دلیل من خوش شانس هستم. زمانی که من در این محل زندگی می کنند من پیشرفت از زنده خود را علاوه بر درمان و درمان خود را کردم.

بنابراین من می خواهم به شما خدای من کمک می کند که من به اینجا می آیند و راه من آسان بدون هیچ گونه مشکلات تشکر می کنم. و من می خواهم برای کاهش ترس و درد من و افزایش روحیه من و امید به دریافت بازیابی.

مو به لطف بزرگ برای دکتر لی، استاد ژانگ، استاد ژائو، و به خواهر من و دختر Daicy، و با تشکر از همه کارکنان که به من کمک به افزایش فرصت من به زنده کرده ام.

با احترام

محمود aljanabi

این نامه تشکر از بیمار بیماری کلیوی ما است، ما واقعا خوشحال به گوش کسانی که کلمات او گفت. شما می دانید ماموریت ما این است برای کمک به بیمار بیماری کلیوی به یک زندگی با کیفیت و بازگشت به زندگی عادی. بنابراین در آینده، ما کمک بیشتر مردم همراهی با بیماری کلیوی. اگر شما فرد با این بیماری هستند و می خواهند به زندگی بهتر، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه رایگان است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: