ایزوتوپ creatinina 16 از mg / dl خطرناک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ایزوتوپ creatinina 16 از mg / dl خطرناک

کراتینین 16 از mg / dl است به طور جدی بیشتر از مقدار عادی، 0.5 ~ 1.3 میلی گرم / dl.Si نارسایی قلبی و یا کم آبی شدید، کراتینین 16 قانون باید بیماری کلیوی معنی تبدیل شده است مرحله یا مرحله نهایی urémico.Por بنابراین، سطح کراتینین از این سطح خطرناک است.

کراتینین بالا مه 16 همراه با برخی از مشکلاتی که زندگی را تهدید می کند

وقتی کلیه ها به خوبی کار نمی کند، مایع اضافی، محصولات زائد سوخت و ساز و مواد مضر سپرده در body.Besides، تعادل الکترولیتی، تعادل اسید و باز، فشار خون و سلامت قلب و عروق می fácilmente.Entonces آسیب دیدهمشکلات زیر به احتمال زیاد رخ می دهد.

- اسیدوز متابولیک

- مشکلات تنفسی

- پتاسیم و فسفر اختلال سوخت و ساز بدن

- تهوع و استفراغ

- بیماری های قلب و عروق

- فشار خون بالا کلیه

- تورم شدید و یا ادم ریوی

- بیماری های استخوان کلیه

با توجه به این، بیماران باید درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین فورا به دنبال.

برای کاهش سطح بالا به سرعت کراتینین، دیالیز و درمان تصفیه خون گزینه دو دیالیز eficaces.La هر دو همودیالیز و دیالیز صفاقی، به طور عمده حذف مایع اضافی و مواد مولکولی کوچک خون، است که اثر آشکار در کاهش eficacia.Purificación خون کراتینین بالا متشکل از بسیاری از روش های پاکسازی خون است که نه تنها می تواند حذف مواد مولکولی کوچک است، اما همچنین محصولات از ضایعات مولکولی grandes.Por متوسط ​​و در نتیجه خون را می توان به طور کامل تر تمیز می شود.

گام بعدی این است که کاهش فرکانس از دیالیز و یا حتی متوقف کند. در این حالت، طب میکرو چینی Osmotherapy útil.A از طریق گسترش عروق خونی، افزایش جریان خون به کلیه ها، عادی سازی گردش خون و منجر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده کمک می کند renal.Mientras بهبود عملکرد عملکرد کلیوی بیش از 15٪ است و ثابت باقی مانده است، بیماران می توانند با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند.

اگر شما توسط سطح کراتینین بالا رنج میبرند، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین برای درمان شخصی و حرفه ای اشاره مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: