چگونه برای درمان التهاب در بیماری کلیوی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان التهاب در بیماری کلیوی؟

چگونه برای درمان التهاب در بیماری کلیوی؟ دو نوع تورم (ادم)، که ادم محلی، ادم منتشر، آن را حفظ مایع اضافی در حفره بدن و یا ترخیص کالا از گمرک است. به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی اغلب او در مراحل اولیه ظاهر شد.

اگر به سمت چپ ادم درمان نشده چه اتفاقی می افتد؟

در واقع، اگر بدون درمان رها شود، ادم می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها را وادار و باعث بدتر شدن بیماری کلیه است. چه بدتر، آن را می تواند به نارسایی کلیه شود. به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه است که باید درمان به موقع برای جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن است.

چگونه برای درمان ادم در بیماری های کلیوی؟

برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. از آنجا که از دست دادن پروتئین می توانید به ادم منجر شود.

علاوه بر این، برای حفظ یک رژیم غذایی سالم نیز می تواند به کاهش وضعیت بیماری خود را کمک کند. کم نمک و کم آب می تواند تشدید ادم جلوگیری می کند. کاهش مصرف پروتئین گیاهی و حیوانی ارائه پروتئین با کیفیت بالا تر، که می تواند پروتئین کافی مکمل و حفظ زندگی بیمار است.

علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن بیش از حد آب، سموم، متابولیت یا باقی مانده در خون، پروتئین کنترل فیلتراسیون و از بین بردن ادم کمک کند. اما مهم این است که شما می توانید بیماران مبتلا به آسیب کلیوی را درمان نمی کند، بلکه شتاب نارسایی کلیه است.

درمان از بین بردن سموم بهتر از دیالیز است، با از بین بردن مواد سمی در خون، که می تواند محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه، برای بهبود عملکرد کلیه مفید است که ارائه می کنند. پس از بهبود عملکرد کلیه، تمام این علائم مانند ادم ناشی از بیماری های کلیوی است به تدریج ناپدید شد.

اگر شما علاقه مند در درمان سموم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان ادم در بیماری کلیوی به طور موثر، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp: +8615732170898، ما انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: