بزرگترین درمان بیمار با سطح 2.7 کراتینین و عملکرد کلیه 22٪ چیست؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بزرگترین درمان بیمار با سطح 2.7 کراتینین و عملکرد کلیه 22٪ چیست؟

چه بزرگترین درمان بیمار با سطح 2.7 کراتینین و عملکرد کلیه 22٪ بیماری های کلیوی مزمن از دست دادن بسیار آهسته از روش عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه کراتینین بالا بیش از نیمی از دست داده است. بیمار با کراتینین 2.7 و عملکرد کلیه 22٪، نشان می دهد که بیمار وارد نارسایی کلیه است.

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه بزرگترین ارگان برای فیلتر سموم از بدن به عنوان ادرار زمانی که کلیه است که به شکست است، شما می توانید این نقش را انجام نمی شده است. البته، عملکرد کلیه 22٪ و کراتینین 2.7 می تواند معکوس شود اگر درمان مناسب است.

درمان اصلی برای این بیمار چیست؟

با توجه به از دست دادن عملکرد کلیه و آسیب کلیه، ما باید یک گزینه درمان است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر آسیب کلیه، و پس از آن بخشی کراتینین را می توان افزایش دهید. در بیمارستان ما، درمان با سلول های بنیادی می تواند کمک به انجام این دو تابع.

درمان با سلول های بنیادی چیست؟

درمان با سلول های بنیادی دو ظرفیت های بازسازی و بازیابی. سلول های بنیادی از مغز استخوان جدا شده، و حمل و نقل به آسیب کلیوی، و پس از آن تولید سلول های است که می تواند آسیب تعمیر و بازیابی کلیه عملکرد کلیه. بنابراین، سلول های بنیادی یک گزینه خوب است.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، آنها می توانند ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پیام زیر ترک، دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: