چگونه به درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760؟

چگونه به درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760؟ نفروپاتی فشار خون یک بیماری کلیوی مشترک است که توسط بلند مدت و فشار خون بالا کنترل نشده ایجاد می شود. و کراتینین نظر گرفته شده است نشانه ای از عملکرد کلیوی شدید را کاهش اغلب هنگامی که سطح کراتینین به 760 بدان معنی است که این بیماری به مرحله پیشرفته پیشرفت کرده است. پس چه راهی برای درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760 است؟

اگر محتوای این نشریه است که شما می خواهید، شما می توانید یک گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم دارند.

این بیمار نفروپاتی فشار خون و سطح کراتینین 760 umol / L، است که بسیار بالاتر از سطح نرمال است. کراتینین محصول فعالیت عضلانی متابولیک در بدن است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. زمانی که کلیه ها به شدت با عملکرد کلیه کمتر در 50٪ آسیب دیده و یا بیماران، آن را به سرعت دفع آواز کراتینین، باعث سطح کراتینین بالا در خون است. 760 سطح کراتینین بالا یک بیماری بسیار جدی است و بیمار در شکست کلیوی end-stage بوده است، از آنجا که بیماران نیاز به درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا و عملکرد کلیه درمان.

- دیالیز

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون با سطح کراتینین بالا 760، که ممکن است برخی از مشکلات جدی رنج می برند، مانند تهوع، استفراغ، تورم شدید، فشار خون بالا و علائم خارش پوست. اگر شما از این علائم رنج می برند، آنها در این زمان، که می تواند کمک به حذف مواد زائد و سموم در خون نیاز به دیالیز. در این روش، سطح کراتینین بالا ممکن است رها کردن، اما زمانی که مردم را متوقف دیالیز، سطح کراتینین بالاتر خواهد شد.

- کنترل فشار خون بالا

برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا nefropaita که نیاز به محکم فشار خون بالا داشتند که می تواند کمک کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه را کنترل کنید. آنها می توانند برخی از داروهای غربی مانند مهارکننده های ACE و AIRB را، می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا. آنها همچنین باید رژیم غذایی کم نمک، این هم خوب است برای بیماران.

- بیماری درمان کلیه

همانطور که می دانیم، علت اصلی سطح کراتینین بالا کاهش عملکرد کلیه، بنابراین بیماران نیاز به درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه. در این فرایند، سطح کراتینین می تواند اساسا کاهش می یابد.

لو بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا با کراتینین بالا طب گیاهی چینی recomiendoa برای اصلاح بیماری کلیوی. طب گیاهی چینی دارای سابقه ای طولانی در درمان انواع بیماری های کلیه، آنها می توانند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، آن را بدون عوارض جانبی در بیماران است. هنگامی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، سطح بالا 760 کراتینین می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

اگر می خواهید در مورد درمان مطمئن شوید نفروپاتی فشار خون، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com

پیام خود را ترک زیر

دکتر آنلاین ما مشورت

برای WhatsApp دکتر ما مشورت: +87615732170898





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: