چرا انتخاب بیماران مبتلا به CKD ترجیح می دهند به سلول های بنیادی دیالیز؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا انتخاب بیماران مبتلا به CKD ترجیح می دهند به سلول های بنیادی دیالیز؟

چرا انتخاب بیماران مبتلا به CKD ترجیح می دهند به سلول های بنیادی دیالیز؟ دیالیز غیر معمول نیست برای بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه است. بسیاری از مردم صحبت از درمان با سلول های بنیادی در بسیاری از انواع بیماری های شنیده ام هم وجود دارد نتایج خوب. در واقع، آن را برای درمان بیماری مزمن کلیه بسیار مفید است.

چرا سلول های بنیادی بهتر از دیالیز است؟

دیالیز بسیار سریع برای نجات جان درمان بیماران است. در بعد عوارض جانبی از دیالیز، دیالیز اکثر بیماران نیاز به دانستن خیلی در مورد. درمان، بسیاری از هزینه های پول، انواع مختلف عوارض، هر دو آنها عوارض جانبی دیالیز طولانی مدت هستند. جدی ترین این است که دیالیز اختلال عملکرد کلیوی است.

در مقایسه با سلول های بنیادی درمان دیالیز آن قوی تر از او است. درمان با سلول های بنیادی با استفاده از سلول های بنیادی اصلی که متعلق به بدن از بیماران. ویژگی های اصلی سلول های بنیادی خود تکرار و افزایش تمایز. قرار دادن این سلول ها در کلیه بسیاری از سلول های دختر سلول برای تعمیر عملکرد کلیه مفید تبدیل و بهبود تولید مثل. سلول به بدن انسان که به معنی شما هیچ عوارض جانبی تعلق دارند.

چگونه سلول های بنیادی درمان برای کار CKD؟

با توجه به ویژگی های سلول های بنیادی است که این نوع از درمان کلیه کمک خواهد کرد خود را سلولهای بیشتری کلیه و عروق کلیوی. اتساع عروق خونی و ترویج گردش خون راه خوبی برای بهبود خون از طریق کلیه ها است. خون فراوان خوب است برای کار از کلیه ها به تولید ادرار و تخلیه در خارج از بدن انسان است. این وضعیت از بیماری های کلیوی در داخل نابودی عوامل مسبب تغییر خواهد کرد، سپس آن را بیماران به بهبود خسارات ناشی از بیماری مزمن کلیه کمک می کند.

شما باید آسیب CKD مطمئن شوید، آن را برای مردم بسیار خطرناک است. درمان آن را در زمان به شما کمک خواهد احتمال بیشتر از تغییر این بیماری را دریافت کنید. اگر می خواهید این فرصت را به زندگی بهتر، لطفا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: