دیالیز است که تنها درمان کراتینین بالا 15 نیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز است که تنها درمان کراتینین بالا 15 نیست

این در حال حاضر آغاز شده دیالیز زمانی که سطح کراتینین 15 است، که یک سطح واقعا بالا است. به عنوان سطح کراتینین بالا است، که یک شاخص از کاهش توانایی کلیه ها برای تصفیه بدن از مواد زائد.

دیالیز است که تنها درمان کراتینین بالا 15 نیست

دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از عملکرد طبیعی کلیه ها است. شما می توانید کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای تخلیه زباله و مایع اضافی را از بدن به طوری که سطح بالای کراتینین 15 می توان تا حدی کاهش می یابد. دیالیز یک درمان است، اما آن است که تنها گزینه نیست. هنوز هم ممکن است برای شما برای جلوگیری و یا حداقل کاهش زمان دیالیز سطح کراتینین بالا 15.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چین، می تواند کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز.

بیمارستان ما توصیه طب چینی و سلول های بنیادی درمان برای تعمیر کلیه خود را و بهبود عملکرد کلیه.

در ابتدا شما باید به داروهای چینی. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، بسیاری از ضایعات ساخت تا در بدن خود را و سپس آلوده خون خود. سلول های بنیادی به خوبی می تواند در این محیط آلوده خون رشد می کنند. در طب غربی است، هیچ دارویی است که می توانید زائد از بدن خود را در حالی که در طب چینی، مقدار زیادی از روش های است که می تواند خون را پاک وجود دارد تخلیه وجود دارد. وجود دارد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، فتیلهگذاری درمان، بخار درمان و انما درمان و چرخه درمان، و غیره در بیمارستان ما. حذف مواد زائد و سموم از جنبه های مختلف. پس از خون خود را خالص است سلول های بنیادی می تواند بهتر کار کند. در درمان بیماری های کلیوی، سلولهای بنیادی به سلولهای جدید به جای افتراق سلول های ذاتی کلیه، معکوس آسیب کلیوی. داروهای چینی استفاده شود به پاک کردن خون به ایجاد یک محیط مساعد برای استفاده از محیط سلول های بنیادی درمان است. علاوه بر این، طب چینی می تواند مواد مغذی فراوان برای رشد و توسعه سلول های ذاتی کلیه جدید فراهم کند.

پزشکی و ساقه چینی سلول درمانی در ترکیب با یکدیگر به بهبود عملکرد کلیه خود را به طوری که سطح بالای کراتینین 15 به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. دیالیز است که تنها گزینه نیست. جایگزین های بسیاری است که در انتظار شما وجود دارد.

اگر می خواهید بدانید که درمان جایگزین، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: