نارسایی کلیه با کراتینین حاد 398 دیالیز جلوگیری از با موفقیت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین حاد 398 دیالیز جلوگیری از با موفقیت
نارسایی کلیه با کراتینین 398 اگوادا اجتناب از دیالیز موفق در این مقاله به بیماری که تنها 12 سال سن است را معرفی کند. این دختر در حال مطالعه نه تنها خوب است بلکه مردم خدمت می کند. متاسفانه، درد معده ناگهانی او را به بیمارستان فرستاده و تشخیص با سطح بالای کراتینین 393umol / L در این وضعیت در حال ظهور، دکتر نشان می دهد درمان دیالیز است.
دیالیز دخترش تبدیل خواهد شد به طور فزاینده ضعیف است، چرا که پدر و مادر خود هستند مناسب به به دیالیز sigiente نیست.
پدر و مادر او از چند خواسته بیمارستان ما به دست، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک متخصص با یک سری درمان های مشخصه از بیمارستان طب چینی است. آنها درمان بیماری های کلیوی از علت ریشه. یکی از بیماران تعداد تماس داد و پس از آن پدر و مادر خود تماس بیمارستان ما.
هنگامی که او به بیمارستان ما آمد، دکتر ما گفت بیماری مزمن کلیه است حاد نیست. در حالی که گرفتن درمان مناسب و کراتینین بالا کم پایین، شما می توانید به زندگی عادی بازگشت.
هستند بسیاری از سموم تجمع دارد در بدن شما. بدون درمان مناسب و oporturno، می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم یا غیر مستقیم شود. بنابراین، در مرحله اول باید سموم دور از بین بردن و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.
در طب غربی، هیچ داروی برای از بین بردن مواد سمی از بدن شما و آسیب دیده را ترمیم کلیه وجود دارد، در حالی که طب چینی در بیمارستان ما به عنوان یک حمام دارویی پا، طب سوزنی، فتیلهگذاری درمان، انما درمان، چرخه درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و غیره
این کار به طور موثر در زباله عملکرد و سموم را از بدن خود را. علاوه بر این، داروهای چینی ما نیز می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین ریشه رها کردن. پس از نزدیک به یک ماه از درمان، سطح کراتینین خود را به 72 از 393umol / L و پروتئین در ادرار کاهش می یابد تبدیل 1+.
او از بیمارستان مرخص شد و ما به مدرسه felizmente.¡Felicitación بازگشت!
اگر شما نیز رنج می برند کراتینین بالا و نارسایی کلیه، دیالیز نمی خواهند به را، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید ایمیل ارسال کنید





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: