امید به زندگی بیماران مبتلا به نفریت لوپوس ترمینال مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی بیماران مبتلا به نفریت لوپوس ترمینال مرحله بیماری کلیوی

چه امید به زندگی از Lupia نفریت مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی؟ این باید یکی از سوالات در مورد لوپوس نگران نفریت بیماران زمانی که آن را پیشرفته می شود باشد.

در این مقاله، ما درک بیشتری از این مشکل به دست آورید، می توانید از دکتر به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.

نفریت لوپوس اشاره به آسیب کلیوی از SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) یک بیماری خود ایمنی با عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد، و بیماران ممکن است در نهایت تبدیل به مرحله نهایی بیماری کلیوی. از مردم خواسته در مورد امید به زندگی از بیماری کلیه نفریت لوپوس واقع terminal.De، هیچ کس نمی تواند در یک زمان خاص شما می توانید در این مرحله زندگی است. با این حال، یک چیز مهم است که می تواند کمک به طولانی شدن امید به زندگی از نفریت لوپوس در مرحله پایانی بیماری کلیوی، است که با داشتن یک درمان سریع و موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما استفاده از سلول های بنیادی و "چهار یک" درمان به درمان نفریت لوپوس در مرحله نهایی بیماری کلیوی، هدف از درمان برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

سلول های بنیادی درمان است که در درجه اول برای درمان بیماری خود ایمنی که شامل 6 مرحله، تشخیص صحیح آن مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی تمیز و ایمنی است. از طریق یک روش سیستماتیک، نفریت لوپوس می تواند به خوبی کنترل، شما می توانید یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است.

"چهار یک" درمان شامل چهار درمان بزرگ، Maikang مخلوط، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، آنها طبیعی تر از می تواند بیماری کلیوی از ریشه اصلاح هستند.

از طریق یک روش سیستماتیک، که می تواند ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و بهبود عملکرد کلیه کلیه، پس از آن می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت مرحله پایانی بیماری کلیوی مبتلا به لوپوس و بهبود شرایط خود به طور موثر. سپس بیماری کلیوی ترمینال خود را می توان به خوبی حفظ شده، وضعیت خود را تثبیت شده است، که می تواند دیالیز یا پیوند کلیه در زندگی آینده، اجتناب کنند. سپس شما می توانید یک پیش آگهی بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان نفریت لوپوس مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید یک asjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ارسال، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: