سلول های بنیادی درمان ممکن است کمک به بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی درمان ممکن است کمک به بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز

دیالیز لازم است که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون توسط خود هستند. با این حال، برنامه دیالیز و عوارض سخت باعث بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از. امروزه سلول های بنیادی درمان برای درمان نارسایی کلیه استفاده شده است، پس از این می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از کلیه دیالیز شکست؟

در واقع، تمام بیماران نارسایی کلیه نیاز به دیالیز مگر اینکه سطح خود را از عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است. کار اصلی دیالیز است به جای سلول های کلیه آسیب دیده به حذف مایعات اضافی، مواد زائد و سموم. اگر بیماران توسط از شروع دیالیز مواجه است، به این معنی که بخشی از سلول های کلیوی نکروز آن ذاتی، بخش بزرگی از سلول های کلیه آسیب دیده و تنها بخش کوچکی از سلول های در حال کار.

آیا سلول های بنیادی درمان بیماران کمک می کند جلوگیری از دیالیز نارسایی کلیه؟

برای گفتن حقیقت، اگر عملکرد کلیه از بیماران به 15 درصد افزایش می دهد و پایدار باقی می ماند، بیمار نارسایی کلیه ممکن است این فرصت را به با کلیه خود را با خیال راحت زندگی کنند. و خوشبختانه، سلول های بنیادی درمان به سادگی یک فرصت فراهم می کند و همچنین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی. بنابراین، به عنوان مثال بنیادی درمان سلول می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز نارسایی کلیوی است.

چگونه می توان سلول های بنیادی به بیماران کمک میکند جلوگیری از دیالیز نارسایی کلیه؟

سلول های بنیادی چند توان ظرفیت که می تواند به سلول های مختلف عامل در یک محیط خاص متمایز هستند. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، استفاده از سلول های بنیادی برای رسیدن به هدف است بازسازی سلول های کلیه است. در درمانگاه، انواع مختلفی از سلول های بنیادی مانند NIK و CK برای درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است. هنگامی که این سلول ها به سلول های کلیه افتراق و جایگزین آن که آسیب دیده به کار، به این معنی که بیماران می توانند دیالیز موفقیت و با خیال راحت اجتناب کنند.

با این حال، تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به درمان با سلول های بنیادی به عنوان به سادگی به عنوان انتظار می رود را بپذیرید. برای افزایش میزان موفقیت این درمان، پزشکان باید نوع مناسب و مقدار سلول های بنیادی را انتخاب کنید برای درمان بیماران نارسایی کلیه آسیب کلیوی.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و علاقه مند به سلول های بنیادی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام پس از آن ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: