من کراتینین 05:32 من انجام دیالیز داشته باشد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من کراتینین 05:32 من انجام دیالیز داشته باشد؟

من کراتینین 5.32 AM من دیالیز بیمار از وب سایت ما دیده و پرسید: "من کراتینین 5.32، باید من شروع دیالیز" در مورد خود را، ما به شما توصیه را به صفحه گرم درمان و آن را نمی خواهد نیاز به شروع دیالیز.

به چه معنی است کراتینین 5.32؟

کراتینین اندازه گیری عملکرد کلیه محصول متابولیسم عضله در بدن انسان است، آن است که توسط گلومرولی از بدن تخلیه می شود. هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از سطح عادی است، نشان می دهد عملکرد کلیه از آن شده است بیش از 50 درصد از دست داد. بنابراین، مردم باید CKD بیشتر پرداخت گرفتن آزمون در هر هفته. کراتینین 5.32 معنی این بیمار را وارد مرحله نارسایی کلیوی است. یک درمان مرحله نیاز به تخلیه مواد سمی از عروق خونی است.

دیالیز درمان مرسوم است

در واقع، نارسایی کلیه تحت درمان با دیالیز به طور کلی، دیالیز موثر است برای دانلود سموم انباشته شده و سریع تر جایگزین کلیه به عملکرد و کاهش سطح کراتینین، اما نه بهترین گزینه است. با روند دیالیز، مردم عوارض جانبی، و حتی عوارض دارند، بسیار زشت است. همچنین، هنگامی که شما درمان دیالیز را دریافت، آن را دشوار است به خلاص شدن از شر.

درمان فشرده سازی گرم امن است

امروز، درمان بر اساس گیاهان چینی وجود دارد. همه این را در کاهش سطح کراتینین بسیار موثر است. از آنجا که کلیه های آسیب دیده، میزان فیلتراسیون گلومرولی شده است کاهش و افزایش کراتینین. درمان فشرده سازی گرم می تواند نشاط را بازگرداند. علاوه بر این، از طریق هر دو نقاط طب سوزنی کلیوی و کانالهای انرژی و کولترال، مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان چینی می تواند به کلیه مستقیم آمده است. هستند دوره بهبود بخشی گردش خون و شرایط ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و افزایش میزان فیلتراسیون کلیه وجود دارد. این راه امن و بی ضرر است. البته، شما باید دیالیز در حال حاضر شروع نشد، درمان فشرده سازی گرم یک گزینه جایگزین است.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان یا هر گونه سوال، لطفا سوالات خود را به sjzhospitalrenal@hotmail.com و توصیه ارسال. شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. متخصص توصیه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: