چگونه به درمان FSGS با خیال راحت و به طور موثر؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان FSGS با خیال راحت و به طور موثر؟

چگونه به درمان FSGS با خیال راحت و به طور موثر؟ امروزه، برخی از راه را می توان به درمان FSGS استفاده می شود. با این حال همه جاده ها می تواند این بیماری را با خیال راحت و به طور موثر، و همچنین به عنوان یک بیمار برای انتخاب درمان مناسب را درمان کنند.

چرا مردم FSGS رنج می برند؟

با توجه به ایمنی پایین، سلول های التهابی کلیه، که باعث کمپلکسهای ایمنی (IGM، C3) رسوب در کلیه ها با گردش خون حمله، پس از آن می گذرد واکنش التهابی سیستم ایمنی و آسیب کلیه.

چگونه FSGS با خیال راحت و به طور موثر؟

درمان رایج برای FSGS مربوط به استفاده از طب غربی مانند استروئیدها و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی. FSGS به راحتی توسط این داروها غربی، است که به همین دلیل بسیاری از موارد توسعه نارسایی کلیه درمان نشود. استفاده از طب گیاهی چینی گزینه دیگری برای بیماران مبتلا به FSGS است.

داروهای گیاهی چینی ممکن است نقشی در گسترش عروق خونی، که می تواند به بهبود گردش خون بازی، از بین بردن رگ های خونی و از بین بردن فقر ایسکمی مرحله و oxígeno.Las داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد ضد گرفتن التهاب، که بیماران با FSGS بیماری کلیوی را کاهش می دهد ارتشاح سلولهای التهابی و جلوگیری از آسیب های اضافی سلول های اپیتلیال گلومرولی؛ داروهای گیاهی چینی ممکن است نقشی در ضد انعقاد بازی، جلوگیری از Microthrombi و زمینه را برای تعمیر سلول های اپیتلیال گلومرولی.

داروهای گیاهی چینی نیز می تواند کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه از طریق تخریب، که می تواند توسط داروهای غربی ساخته نمی شود از بین بردن. در نهایت داروهای گیاهی چینی تغذیه برای کلیه های آسیب دیده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، کمک به جلوگیری FSGS نارسایی کلیه توسعه تا حد زیادی فراهم می کند.

اگر شما می خواهید برای درمان FSGS با خیال راحت و به طور موثر، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: