گزینه دیگری برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 13.7 GFR وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گزینه دیگری برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 13.7 GFR وجود دارد؟

آیا گزینه دیگری برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 13.7 GFR؟ Abviatura GFR میزان فیلتراسیون گلومرولی است. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی GFR 13.7. دیالیز یکی از درمان های رایج ترین بیماری مزمن کلیه است. به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به GFR کمتر از 15 به دیالیز برای از بین بردن علائم بیماری مزمن کلیه. با این حال، بخشی از بیماران دیالیز نیاز است.

چه GFR معنی است؟

همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین یک شاخص از بیماری های کلیوی است. هنگامی که عملکرد کلیه از دست داده است 50٪، افزایش کراتینین. در واقع، ارزش GFR و کراتینین متفاوت است. GFR یک شاخص sencible بیماری های کلیوی است. بیماران مبتلا به GFR 13.7، که بدان معنی است که در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری کلیوی است و کلیه به شدت آسیب دیده است. در مرحله پایانی، مردم را به دیالیز برای تسکین علائم. در مقابل، اگر شما علائم obviosos ندارد، شما می توانید یک گزینه درمانی دیگر جای برای درمان این بیماری است.

است هیچ گزینه ای برای بیماران وجود دارد؟

طب گیاهی چینی یکی از بهترین گزینه برای بیماران با سطح غیر طبیعی GFR است. شما می توانید بیمار برای از بین بردن علائم و تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده کمک کند. بنابراین، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. در واقع، گیاه چینی است یک درمان تک نیست. این یک سری از روش های بهبود بر اساس طب سنتی چینی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های رایج ترین بیماری مزمن کلیه است. آن را با راه های دیگر است که می تواند مشکلات کلیوی داخلی بهبود همکاری می کند.

اگر شما interasado درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند، و یا می خواهید برای درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه. شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: