"یک چهارم" درمان می توانید وضعیت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

"یک چهارم" درمان می توانید وضعیت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس

"یک چهارم" درمان می توانید وضعیت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس "چهارم یک" درمان درمان ارائه شده و سیستماتیک در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت، چین، شده است معمولا استفاده می شود و به طور گسترده برای اصلاح همه نوع بیماری کلیوی. پس از آن شما می توانید وضعیت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) معکوس؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید پاسخ دریافت کنید.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) بدان معنی است که کلیه خود را در حد متوسط ​​با GFR 30-59 میلی لیتر / دقیقه آسیب دیده است. در این وضعیت، اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را، دولت خود را یک فرصت بزرگ به سرمایه گذاری کرده اند.

"چهارم یک" درمان انتخاب خوبی است، شما می توانید کمک به رسیدن به هدف برای مرحله 3 بیماری مزمن. "یک چهارم" درمان شامل چهار درمان بزرگ، حمام پا، بیماریهای دهان چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy، Maikang مخلوط. همه این درمان ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، آنها طبیعی تر از عوارض جانبی ایجاد نمی باشد. مهم ترین چیز این است که آنها می توانند مرحله CKD 3 از ریشه اصلاح.

در اینجا از توابع "چهارم یک" درمان بیمارستان بیماری های مرحله 3 بیماری مزمن کلیه Shijiazhuang هستند.

1. گشاد شدن عروق خونی و افزایش گردش خون

مواد موثر در "یک چهارم" درمان می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، آن را نیز می توانید انجام سموم و مواد زائد و همچنین حجم خون در کلیه ها را افزایش دهد.

2. بهبود ظرفیت خود شفا ذاتی سلول کلیوی

با افزایش حجم خون، در درمان مواد موثر "چهارم یک" درمان می تواند در کلیه ها، که می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه را جریان است. سپس شما می توانید کمک به بهبود توانایی خود تعمیر سلول های ذاتی کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

3. بهبود سیستم ایمنی بدن

درمان "چهارم یک" درمان نیز می تواند ایمنی برای شما جمع آوری، می تواند باعث التهاب یا عفونت در بدن، که می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت جلوگیری می کند.

از طریق یک روش سیستماتیک "چهارم یک" درمان در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت، مرحله 3 بیماری مزمن می تواند متوقف شود و بهبود وضعیت خود در کلیه به طور موثر می تواند معکوس، آن می تواند زندگی بهتری داشته باشیم و جلوگیری از بدتر شدن وضعیت خود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر ارسال، شما همچنین می توانید cosnulatar دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، مشاوره رایگان است .





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: