است خطر وجود دارد اگر سندرم نفروپاتی بیمار با کراتینین 7.8 دیالیز طول می کشد هیچ؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است خطر وجود دارد اگر سندرم نفروپاتی بیمار با کراتینین 7.8 دیالیز طول می کشد هیچ؟

است خطر وجود دارد اگر سندرم نفروپاتی بیمار با کراتینین 7.8 دیالیز طول می کشد هیچ؟ به طور کلی، بیماران مبتلا به سندرم نفروپاتی با کراتینین 7.8 توصیه می کند که دیالیز را برای رهایی به برخی از درجه. با این حال، به دلیل عوارض جانبی دیالیز و هزینه زیادی، بخش هایی از بیمار خواهید را به. بنابراین هر گونه خطری در صورتی که بیمار با کراتینین 7.8 سندرم نفروتیک می کند دیالیز را وجود دارد؟

به فرانک، اگر بیمار دیالیز سندرم نفروتیک را قبل از پیدا کردن دیگر درمان های جایگزین، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین تبدیل شده است بیماری کلیوی مرحله نهایی با از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه. در این مرحله، کلیه نمی تواند عملکرد درستی برای زنده نگه داشتن. به عنوان سموم و مواد زائد در بدن تجمع، بیمار علایم شدید و یا عوارضی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، اشکال در تنفس، و غیره تجربه اگر درمان نشود و یا به طور موثر کنترل نیست، بیماری تهدید کننده زندگی است.

یک جایگزین برای دیالیز برای سندرم نفروتیک با کراتینین 7.8 وجود دارد؟

تا به امروز، گزینه جایگزین توسعه داده شده است برای درمان این اختلال کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در حال حاضر، این درمان در حال تبدیل شدن میان بیماران کلیوی محبوب تر با توجه به اثر درمانی قابل توجهی را برای نارسایی کلیه است.

به عنوان یک روش سیستماتیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند نه تنها سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، اما همچنین می تواند محافظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. در این روش، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما consulatar، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: