آیا دیالیز تنها گزینه برای نارسایی کلیه کلیه تابع با 17 درصد است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا دیالیز تنها گزینه برای نارسایی کلیه کلیه تابع با 17 درصد است؟

آیا دیالیز تنها گزینه برای نارسایی کلیه عملکرد کلیوی با 17 درصد است؟ من یک بیمار نارسایی کلیوی با عملکرد کلیوی 17٪ .¿Sólo دیالیز هستم تنها گزینه برای من است؟ دکتر به من گفت پیوند کلیه ممکن است گزینه دیگری برای من، اما من می دانم که من می توانید این نوع عمل جراحی اجازه نمی دهد.

به فرانک، به جز پیوند کلیه، دیالیز است تنها گزینه برای شما نیست، برخی از درمان های طبیعی دیگر می تواند کمک به وجود دارد.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز و پیوند دو روش متداول برای درمان نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی پس از تا 17٪، پزشکان توصیه یک بیمار یکی از آنها را انتخاب نمایید. با این حال، هر دو دارای بسیاری از عوارض جانبی و می تواند بیماری را در ریشه آن را درمان نیست.

مانند دیالیز، شما می توانید کلیه برای دفع سموم و مواد زائد در بدن تجمع جایگزین، اما می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده، در نهایت، عملکرد کلیوی کاملا از دست داده بود تعمیر نیست. همانطور که برای پیوند ممکن است دیالیز خوب است، اما نیاز به یک مقدار زیادی از پول، بعد از عمل، بیماران باید در مورد آن نگران است، چرا که کلیه جدید در ماه مه را اشتباه می رود دوباره. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به جلوگیری از آنها را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان در درمان درمان نارسایی کلیوی می تواند امید به افرادی که از عملکرد کلیه 17٪ رنج می برند را موثر است. با گسترش عروق، ضد التهاب، ضد لخته شدن خون و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقی مانده است. با کمک عملکرد کلیه خود را می توانید بهبود یافته است، بنابراین مردم می توانند یک زندگی بهتر و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: