چگونه می توان کلیه بیمار از بیماری بهبود عملکرد کلیه طبیعی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می توانند عملکردچگونه می توان بیمار بیماری های کلیوی افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی؟ من می دانم که مردم می خواهند بدانند که برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه بدون هزینه هر گونه پول. تا امروز من به شما برخی از روش های طبیعی به اشتراک بگذارید، به این امید که آنها می توانند به شما کمک کند.

1. یک راه خوب برای نوشیدن آب

راه های آب آشامیدنی واقعا با کلیه مربوط می شود. همانطور که همه ما می دانیم یکی از عملکرد کلیه است که برای حفظ سطح مایع در تعادل خون، بنابراین اگر شما نوشیدن آب در عجله، عملکرد کلیه ممکن است حجم کار اضافی دریافت کنید. بنابراین شما باید آب را در راه آرام، که می تواند کمک به کاهش فشار بر روی کلیه بنوشید.

2. به نگرش مثبت

شما نمیتوانید شنیده ام که با روحیه ی خوب ممکن است اثر درمانی را افزایش می دهد، درست مانند یک رژیم غذایی مناسب. اگر شما را خوشحال می خواهید، هیچ چیز نمی تواند آن را متوقف کند، حتی این بیماری است.

3. ورزش مناسب

ورزش ملایم می تواند به شما کمک کند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد و کاهش فشار خون است. علاوه بر این. این می تواند کمک به منظور افزایش ایمنی.

4. بیماری اصلی کنترل

عواملی مانند فشار خون بالا و قند خون بالا می تواند بیماری را بدتر می کند، این بدان معناست که آنها می توانند عملکرد کلیه را کاهش می دهد. بنابراین اگر شما می توانید آنها را به خوبی کنترل، که آسیب ناشی از آنها را کاهش می دهد.

5. نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب

آیا دور از الکل، خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر، اما نه همه آنها. در صورت امکان، یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را، که می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر، چه چیزی بیشتر، کاهش صدمه به کلیه است.

در یک کلام، همه روش های فوق می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، اما تنها برای کسانی است که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند. اگر شما در مرحله پیشرفته است، شما نیاز به درخواست کمک از دارو. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، کافی است از دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بهبود عملکرد کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: